شنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۷

من خود را تایید میکنم

" من خود را تایید میکنم "
این تمرین را روزانه، و هر روزدست کم سیصدیا چهارصدبار تکرار کنید.این خیلی زیاد نیست.هنگامیکه دلواپس و نگرانید، مشکل خود را دست کم به همین تعداد بررسی میکنید. بگذارید « من خود را تایید میکنم » ذکر مدام شما باشد و بی وقفه در دل خود تکرارش کنید.
تضمین میشود که گفتن « من خود را تایید میکنم » هر مخالفتی را که در آگاهی شما مدفون است به سطح می آورد.
هنگامیکه این اندیشه منفی برمیخیزد که « وقتی چاق هستی چگونه میتوانی خود را تایید کنی؟ » یا « احمقانه است که ادم فکر کند چنین کاری فایده ای هم دارد .» یا « تو که خوب نیستی » یا هر فکر منفی دیگر که به سر شما بیاید همان زمانی است که باید اختیار ذهن را به دست بگیرید . اصلا به آن اندیشه اهمیت ندهید ، تنها ببینید که چیست ، راه دیگری برای اینکه باز شما را در گذشته نگاه دارد. با ملایمت و آرامش به اندیشه خود بگویید :«من میگذارم که تو بروی . من خودم را تایید میکنم.» این بهترین راه است.

شفای زندگی
نوشته: لوییز هی
ترجمه: گیتی خوشدل

5 Comments:

At ۲:۰۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

بولتن دانشجويان و دانش‌آموختگان فلسفه ايران

Iranian Students of Philosophy

www.isphilosophy.com

 
At ۱:۰۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

ولی واقعا من یه مدته که نمی تونم اینجا کامنت بذارم .هر چی هم گفتم من می توانم عملا نتونستم

 
At ۱:۰۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

ولی مثل اینکه این سری جواب داد

 
At ۸:۰۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام بر خواهر گرامي سركار خانوم آورا حفظكم الله تعالي بالخير
بنده يك رساله اي و يك مصوري درباب موضوع ما افعل بحالة الغيرالمرئي در وبلاگ آبجينوس به رشته تحرير درآورده و در معرض ديد مؤمنين قرار داده ام به جهت اطاعت امر كه في الحال مراجعه سركار موجب عزت و افتخار است.
:)

 
At ۱۰:۲۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

بوی موسسه بنیان نمی ده این پستت؟

 

ارسال یک نظر

<< Home