چهارشنبه، شهریور ۰۶، ۱۳۸۷

در فراق تو ای توالت !!! یا مرثیه ای بر نبود دستشویی



اگر فکر میکنید در دو ماهی که تهران بودم ( خرداد- مرداد) دلم برای کولرهای گازی خونه و تاکسی های خنک دبی تنگ شده بود سخت در اشتباهید
دلم برای بی حجابی و آزادی و مراکز خرید و حراج های آنچنانی و دیسکو خلاصه اینجور چیزام اصلا تنگ نشده بود
تنها چیزی که هر روز در فراقش بال بال میزدم توالتهای تمیز دبی بود
بله درست خوندید "توالت" یا همان مستراح یا دستشویی خودمان

تا حالا شده وسط خیابونهای تهران نیاز به دستششویی رفتن پیدا کنید؟
حتما شده
خوب اگر آقا باشید خیلی خیلی راحت تر از یه خانم میتونید جایی برای رهایی از زیر فشار مثانه و رودتون پیدا کنید
جاهای مختلفی مثل توالتهای عمومی ، رستورانها ، مساجد ، پارکها و یا حتی پشت سنگی ، درختی چیزی

اما اگر خانم باشید کار به این راحتیا نیست
اول از همه پیدا کردن خود توالت زنانه
و بعد اینکه توالت قابل استفاده باشه
و تمییز باشه
و دستمال کاغذی داشته باشه و

پیدا نمیکنید
مطمئن باشید

در نتیجه یا باید از خیر خوردن هر نوع مایعات در طول سفرهای درون شهریتون پرهیز کنید
یا درد مثانه و کلیه بگیرید
یا با هزار مکافات و تجهیزاتی مثل دماغ گیرو دستمال مرطوب و دستمال خشک وارد یکی از این دستشوییهای موجود بشید که تازه شانس بیارین بعدش دچار انواع و اقسام بیماریهای عجیب و غریب نشین


خلاصه من دلم برای توالتهای تمیز دبی که دائم یکی داره تمییزشون میکنه. تو هر کدوم یک اسپری خوشبوکننده است با یک عالم دستمال کاغذی و سیفون سالم تنگ میشه
باور بفرمایید

4 Comments:

At ۱۲:۱۵ بعدازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

ایمان دارم! /ا

 
At ۶:۴۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

اينرو كه راست مي گي. تازه توي دستشويي هاي دبي زانوهات خرد نمي شه . راحت مي شيني و ...

 
At ۴:۲۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

اره والا راس میگی ...یه سری به این بزن که همدردته
http://talkandtea.blogspot.com/2008/08/blog-post_19.html

 
At ۱۲:۱۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

راست مي گي ... مكافاتيه اين دستشويي! :)
البته موضوع جيشخانا سابقه طولاني در تاريخ داره... يه بار من يكي از اين متون قديمي رو توي وبلاگم گذاشتم اگه يادت باشه :))

http://abchinus.blogspot.com/2006/12/blog-post_17.html

 

ارسال یک نظر

<< Home