پنجشنبه، دی ۰۲، ۱۳۸۹

آورای هفت ساله

این وبلاگ 7 سالش تمام شد.در دنیای وبلاگستان برای خودش حسابی سن و سال دار محسوب میشود . دوستش دارم . خیلی ..
هر چند که تازگیها نمیرسم زیاد تویش بنویسم. اینکه کم مینویسم مقداریش مربوط میشود به آمدن نخودچی کیشمیش ، مقداریش به حضور چیزهایی مثل فیس بوک . گوگل ریدر که آدم را اساساً تنبل میکند. و در آخر حال و هوای نوشتنم که از پارسال خرداد ماه هنوز سرجایش نیامده.
اما با تمتم این اوصاف سعی میکنم ماهی یک بار هم شده چیزهایی را که دلم میخواد دائمی تر ثبت شوند اینجا بنویسم.
اینجا برایم ارزشمند است به خاطر خیلی چیزها . از همه مهمترش پیدا کردن دوستانی ست که هر کدامشان به تنهایی به یک دنیا می ارزند.
دوستانی که تعدادی را هنوز ندیده ام، بعضی ها را فقط صدایشان را شنیده ام، با بعضی ها مکاتبه دارم و تعداد انگشت شماری را دیده ام و بسیار از یافتن و دیدنشان به خودم میبالم

فعلا همین

5 Comments:

At ۸:۰۳ قبل‌ازظهر, Anonymous نق نقو said...

هفت سالگیت مبارک
انشالله تا بازنشستکیت همچنان برقرار باشی که وقت بیشتری برای نوشتن پیدا کنی
فعلاً همین

 
At ۹:۴۷ قبل‌ازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

به به ... مبارکه آورا جان ... راز سر به مهر من هم همین سه شنبه می شه هفت ساله ... خیلی خوب است که هنوز می نویسی ... ارادت تکمیل

 
At ۹:۲۵ بعدازظهر, Anonymous پیر فرزانه said...

مبارک باشد هفت سالگی آورا. امیدوارم هفت سالگی نخودچی کیشمش را جشن بگیری و همواره پاینده باشی و شاد. هفت را به نیت خیر بگیر برای آمدن حال و حوصله نوشتن رخت بر بسته از خرداد پارسال. باز هم مبارک .

 
At ۲:۱۰ بعدازظهر, Anonymous 1001rouzaneh said...

مباركه خانم ما هم از بودن تو خوشحاليم

 
At ۲:۱۰ بعدازظهر, Anonymous 1001rouzaneh said...

مباركه خانم ما هم از بودن تو خوشحاليم

 

ارسال یک نظر

<< Home