دوشنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۶

اندر احوالات روز شنبه


صبح از خواب که بلند میشم متوجه میشم آراد مریضه. سرفه و تب و لرز. خوب!!! قرار بود امروز بعد از 3 ماه از خدمات ساختمان بیان که خونه را رنگ کنن. ساعت 10:30 میان و میگن که هنوز نامه اجازش نیومده و نمیتونن رنگ کنن. پس کل برنامه من میریزه به هم
آراد هنوز تو رختخواب خوابه. ساعت 12. میخوام برم آرایشگاه، مخابرات و خرید.
پایین که میرم میبینم برگ جریمه روی ماشین از دور داره دلبری میکنه.
راه میفتم به سمت مخابرات. سر ساعت 1 میرسم اونجا. مخابرات روزهای شنبه فقط تا ساعت 1 کار میکنه. دست از پا دراز تر برمیگردم.
میرم آرایشگاه. وقت قبلی دارم. میبینم کلی کارگر هندی دارن کولر نصب میکنن. یه نیم ساعتی سماق میل میکنم.
میام پول آرایشگاه را بدم میبینم یه 50 درهمی کم دارم. مطمئن بودم صبح تو کیفم بود. ولی خوب حالا نیست. کار آرایشگری هم که قابل پس دادن نیست. خانومه آشناست میذاره به حساب
میرم خرید. یه زنبیل پر میکنم. دم صندوق کردیت کارت میدم. میگه شرمنده امروز فقط نقدی . دستگاه خرابه.
سبد را همونجا میذارم و میام خونه

16 Comments:

At ۶:۱۰ بعدازظهر, Blogger Mehri Publication said...

سلام از کلیپی که گذاشته بودی لذت بردم
خوش باشی در وبلاگ خودم گذاشتمش

 
At ۷:۲۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

وااااااااااااي عجب روزي بوده
اومدم بگم عجب روز وحشتناكي بوده حرفم رو خوردم چون مي تونست خيلي وحشتناك تر از شنبه هم باشه
بوس بوس

 
At ۱۲:۳۶ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

خوب آورا جان اقلن روزت خسته کننده نبوده و خلاصه روزی بوده به یاد موندنی . این هم روزی خاطره میشه , همه خاطره ها هم که خوشرنگ نیستن هستن ؟ فیلم هم خیلی بامزه بود . مرسی . برات روزهای بهتر آرزومندم نازنین . سبز باشی .

 
At ۱۲:۳۸ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

راستی آورا جان تو جطور موفق شدی از یو تیوب تو بلاگت فیلم بذاری من هر کاری میکنم نمیتونم !!!

 
At ۱۲:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

az nazare credit cardi ke gofti, har ruze ma shanbast!

 
At ۱۲:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

az nazare credit cardi ke gofti, har ruze ma shanbast!

 
At ۲:۰۲ قبل‌ازظهر, Blogger Unknown said...

مي تونم تصورت کنم... اما بسپارشون به دست باد... چند وقت بعد يادت ميفته، کلي مي خندي.

 
At ۱۲:۱۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

این روزها چرا همشهری های ما همه با بد شانسی مواجه شده اند؟؟؟ فکر کنم قدم بعضی ها بد بوده(چشمک) موفق باشی

 
At ۲:۲۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

خودمونیم اقایون هم خیلی لازم میشن

 
At ۳:۰۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

!ای بابا

 
At ۳:۰۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

!ای بابا

 
At ۵:۳۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

نمی‌دونم چه قدر حرص خوردی آورا جان‌ام ولی من به جات کلی این‌جا عصبی شدم.

 
At ۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

!ای بابا :)

http://review2.blogfa.com

 
At ۱۲:۴۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

آخ.. آره آورا جون گاهی آدم پشت سر هم بدبیاری میاره.
البته خوشبختانه بدبیاری‌های تو از نوع سافتش بود:)) این ویدئوی کلی کیف داد دیدنش..
ایشالله از این به‌بعد همه‌ش خوش‌بیاری بیاری:)

 
At ۳:۵۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

این فیلم کاملا به اون روزی که داشتی می‌خوره. من بودم ول می‌کردم می‌رفتم آبشار بست می‌نشستم تا اوضاع بهتر بشه. به همون پایه تخت دخیل می‌بستم تا یه دیزی بیارن بعد می‌دیدم حال دارم برم دنبال بقیه کارها یا نه. به اون یکی مهربون هم سلام برسون بگو امیدوارم زودتر حالش بهتر بشه.

 
At ۹:۴۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

che roozi boode:) hame ro be fale nik begir ba inke shayad be nazar khoshayand naboode:*

 

ارسال یک نظر

<< Home