سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۸۶

از هر چمن گلی 13




1- خوبم. یک کم سرم شلوغه
2- دوره های بنیان را تمام کردم. برنامه جالب و موثریه. من که بسیار ازش راضیم و حسابی پیشنهادش میکنم.
یکی ازعلتهای نبودنم این چند روز حضوز تو یه بخش از این کلاسها بود
3-دنبال کتاب طوبی و معنای شب میگردم.در اینترنت که بتونم بخونم
4- کتابهای شفای زندگی اثر لوییز هی را به کتال دوستان پیشنهاد میدم
در حال حاضر برای تلخیص و مطالعه سه تا کتاب دستمه
رخنه ای در اسرار متافیزیک اثر آقای برازنده
شفای کوآنتومی دیپاک چوپرا و فدرت فکر که نهایتا باید تا 10 روز دیگه تحویل استادم بدم
5- تصمیم گرفتم از فردا صبح برم بیرون یه 20 دقیقه بدوم. منم گذاشتم وقتی هوا گرم شده یاد دویدن افتادم
6-نمیدونم چرا نمیتونم از روی یو تیوب اینجا آهنگ بذارم. آدرسم را قبول نمیکنه. فقط به صورت لینک میشه. مثل این

10 Comments:

At ۹:۲۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
کتاب طوبا ومعنای شب را سال ها پیش خوندم وبه نظرم بسیارکتاب بدی بود وارزش خواندن نداشت.
درضمن برای گذاشتن لینک مستقیم یو تیوب وقتی کلیپی را که میخواهی انتخاب کردی (مصلاً مثل همین سسمی استریت) درقسمت پائین سمت راست کلیپ یک کادرهست که درسمت چپ آن نوشته شده
Embed
کدهای داخل آن کادررا کپی پیست کن به وبلاگت: بینگو! مشکل حل میشه.

 
At ۱۱:۰۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

فرشته چطور بود؟ رضاشو آورده بود یا نه :D

 
At ۱۱:۳۰ بعدازظهر, Blogger ... said...

سلام آورا جان امیدوارم که درهمه کارها موفق باشی . منهم از یو تیوب نمیتونم تو بلاگم ویدئو بذارم . قبول نمیکنه کلی هم کلک زدم ولی نشده . البته اگر ویدئو رو توی گوگل ویدئو پیدا کنی میشه گذاشتش . باز هم با بهترین آرزوها برای تو نازنین . سبز باشی .

 
At ۱۲:۲۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

رضا رویگری شوهر فرشته است.
من هنوز فرصت نکردم تو دوره های اصلی اش شرکت کنم. تو اختتامیه بچه های مستری شرکت کردم و یه سمینار فراوانی شو رفتم. سه شنبه ها هم "سدونا" دارن که می خوام یه بار برم ببینم چیه.
ولی حتما دوره ی basic اش رو میرم.
رضا تو هر دوتا مجلسی که من شرکت کردم حاضر بود و یه بارم یه دهن واسه ملت خوند!

 
At ۱۰:۳۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

پس رضا هم اومده بود. خیلی نمکه این موجود :D
من فرصت نکردم دوره شو برم. احیانا دوره ی اردیبهشت اش هم با برنامه ام جور در نمی آد. احیانا اگه تابستون برنامه گذاشتن شرکت می کنم.
ببینم جلسه اش به زبان فارسی بود یا انگلیسی؟

 
At ۴:۲۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

منم می‌خواستم همین رو بگم که توی این گرما چه وقت بدو بدو هستش. گرما زده می‌شی دختر.

 
At ۸:۴۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

امیدوارم که در هر جا ومشغول هر کاری که هستی فقط دلت خوش باشه وخودت سلامت!...همین ...

 
At ۸:۴۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

امیدوارم که در هر جا ومشغول هر کاری که هستی فقط دلت خوش باشه وخودت سلامت!...همین ...

 
At ۱:۵۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

PLS CHECK YOUR EMAIL BOX.

 
At ۲:۳۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام همشهری.شما هم خیلی سرت شلوغه.کاش منم وقت داشتم و این کتاب ها را میخوندم.موفق باشی

 

ارسال یک نظر

<< Home