شنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۸۶

عجب صبری خدا دارد. اگر من جای او بودم....








9 Comments:

At ۵:۵۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

چقدرزیبا ودوست داشتنیست دنیای بچه ها، انگارپاره های وجودخدا درتن آنها بیشتراست.

 
At ۱۲:۰۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

من کتابشو دارم خیلی بامزه و حقیقیست

 
At ۵:۱۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آورا حان سال نو مبارک.امیدوارم همشه سلامت شاد آرام و مثل همیشه با انرژی باشی.من فقط آخرین متن رو باز شده دیدم ولی از همون آخری هم بسیار لذت بردم.نمی دونم اگر خدا از روحش در ما دمیده چرا ما مثل او صبور نیستیم؟!
سال خوبی داشته باشی.عید دیدنی یادت نره
برکت باشد.

 
At ۶:۵۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

kheili bamaze an. un avali ke khodesh koli falsafe dare. ye paradox e kamel!

 
At ۱۱:۴۹ بعدازظهر, Blogger ... said...

آورا جان خیلی جالب بودن ...از قدیم گفتن حرف راست رو باید از دهن بچه شنید . سبز باشی .

 
At ۱:۰۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام نازنين
سال نو مبارك...
چقدر بهم چسبيد كامنتت :*
راستي عكس ها باز نشد ها :-؟؟

 
At ۴:۳۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

kash manam bache boodam...

 
At ۶:۳۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

man ke savat nadashtam bekhonameshon.

 
At ۶:۵۹ قبل‌ازظهر, Anonymous hasan said...

Kose nanat ba in webloget ke back nemishe koooni

 

ارسال یک نظر

<< Home