جمعه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۸۶

که همین دوست داشتن زیباست




چه احساس خوبی است وفتی اینجا در دبی نشسته ای . ساعت 1 ظهر روز جمعه و بعد میدانی کسی هست در آن سوی آبها در استرالیا که محبتش شاملت میشود و دیگری در اتریش. آن یکی کمی آن سوتر در آلمان و دوستی در سوئد و غریبه آشنایی در اسراییل .عزیزانی در گوشه کنار کنادا و نعدادی این سو در ایران
مهربانانی در آمریکا و یکی در فرانسه.
...
احساس خوبی است و قتی فکر میکنم همه دوستانی هستند که ندیدمشان اما چقدر دوسشان دارم. چقدر دلم برایشان تنگ میشود. و آنها هم مرا با اینکه ندیده اند اما دوستم دارند.
چقدر حس خوبی است وقتی فکر کنی در جای جای این دنیای پهناور سقفی هست ، که تو میتوانی آنحا احساس غربت نکنی.
...
دنیا خیلی بزرگ نیست .کوچک است . چون من در همه جایش آشنایی دارم.
بزرگ است به وسعت تمام دوستیها و حرمت سلام و احوال پرسیها
زیباست به انداره موسیقی تقدیمی از یک دوست در آن سر دنیا یا در دل دوستی دیگر
...
دنیای قشنگی است . حتی دلتنگیهایش. ادمی وقتی دلش تنگ میشود . معلوم است کسانی در دلش جای دارند.

...

7 Comments:

At ۴:۱۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آورا جان . همین احساس زیبا را من هم دارم و اطمینان دارم که دوستان ندیده ی دیگرمان نیز دارند ...افتخار می کنم که چنین دوستانی دارم که هر بار چیزی برای بهتر زندگی کردن از آن ها می آموزم ... دلتنگی های آدمی را باد ترانه ای می خواند ... شاد باشی و همیشه سبز ... به روزم و آماده...

 
At ۵:۱۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

نه عزیزم! ناراحت نشده بودم. حرف من هم مثل خودت مثالی بود پر غلو. وگرنه نه مامان من رختشور هست نه بابام تاپاله فروش و نه داداشی در کاره. من و تو مدتی هست که همو می شناسیم. و بوی محبت تو همیشه به من رسیده. نارنج

 
At ۸:۳۶ بعدازظهر, Blogger مسعوده said...

بعـــــله ! زنده باد دوستي
زنده باد دلتنگي
و زنده باد
اينترنت !!!

به افتخارش
هوراااااااااااااااااا !
+
اگر اينترنت نبود به راستي زيادي تنها بوديم !

 
At ۶:۲۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

و چه خوبه وقتی دو نفر در دوبی میرن آبشار دیزی بخورن به یاد دو نفر دیگه هستن. مخصوصا وقتی اون آقاهه ساز می‌زنه و می‌خونه....آه ای صبا چون تو مدهوشم من..خانه بر دوشم من..خانه بر دوش...اونقدر این حس خوبه که گاهی دلم برای اون دو نفر در دوبی چنان تنگ می‌شه که انگار بیشتر عمرم رو می‌شناسمشون.

 
At ۲:۱۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

با جمله پایانیت موافقم!

 
At ۲:۳۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
بی‌شک دنیا چندان بزرگ نیست که انسان در آن سرگشته و بی‌خانمان به سر برد، اما یقین دارم پریشان‌حالی‌های انسان به جهت دل بستن به تمامی ناپایداری‌های موجودی که او را می‌فریبند تا از جهان پر نور و عشق خویش ببرد، بسیارند.
عشق هستی یارتان باد و در سرای آن جاودانه مقیم گردید.
از فنلاند
برکت باشد
http://kohaneck.blogfa.com

 
At ۳:۲۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

تقریبا ً همیشه دلیلی برای احساس خوب داشتن، هست . بعضی وقتها ما اما به دلیلی، دلیلهای شاد بودن مان را نمی بینیم. معرکه است که در هوای دیدن دلیل های خوشایند هستی! این حال و هوا مستدام باد

:)

 

ارسال یک نظر

<< Home