سه‌شنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۸۶

از هر چمن گلی 12

1- دیروز اینجا هم بارون اومد. بارون که چه عرض کنم. انگار دوش آب باز کرده بودند. فکر کنم خود عربها در عمرشون تو این موقع سال یه همچین آب و هوایی را تا به حال ندیده بودند.
الهی مردمی که رفته بودن پارک ها واسه سیزده به در . شده بودن موش آب کشیده. هیچ کس فکرشم نمیکرد.
اینجا تو محوطه محل کار من. دانشجوهای هندی رفته بودن زیر بارون و دستهای هم را میگرفتن و میچرخیدن و میخوندن و میرقصیدن. حال و هوای جالبی داشتن. بر عکس عربها که حاضر نشدن حتی تا دم سالن غذا خوری برن. مبادا خیس شن.
دلم واسه اسپانسرهای برنامه سیزده به در دیروز هم کلی سوخت. بیچاره ها کلی هزینه کرده بودن اما تمام کاسه کوزشون ریخت به هم.
آدم همه چی را هم پیش بینی کنه. باز این خدا ادم را سورپرایز میکنه.

*******
2- تازگیها دلم واسه همه دوستام تنگ میشه. بد جور.
تازگیها یک کمی حسود شدم
تازگیها دلم میخواد همه ادما بدونن که چقدر دوسشون دارم. مخصوصا اونهایی که برام مهم ترن
تازگیها نکته بین شدم
تازگیها....کلی حسهای جالب و جدید در خودم دارم کشف میکنم
********
3- این قضیه ایران دیگه کم کم داره من را نگران میکنه. اخه این جملات قصار را کی تو دهن این اقا میذاره که به خورده ملت بده.
قضیه این انگلیسیها من را یاد گروگانگیری سفارت امریکا میندازه. من نمیدونم اینا چرا دوست دارن هنوز از روشهای 30 سال پیش استفاده کنن؟
این اخبار رادیو فردا که هر روز صبح مو بر تن ادم سیخ میکنه با نوع خبر رسانیش
خدا اخر عاقبتمون را به خیر کنه. من که خیلی خیلی نگران ایران عزیزم هستم
****
4- دیروز به حرف دلم واسه پیدا کردن یه گم شده گوش کردم. در عرض 5 دقیقه پیداش شد.

7 Comments:

At ۱۱:۱۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

13 be dara hamishe baroon miad man dige fahmidam kalake khoda ro:D
che khoob ke harfe del javab dad:*
shad bashi

 
At ۱۲:۵۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام گل‌ من. خوبی خانم نازنین؟

این شماره سه‌ات: بس‌که این روش‌های قدیمی جواب داده تا حالا!

من‌ام خیلی نگران‌ام. مدت‌هاست یعنی.

یک بغل ماچ برای تو که مهربونی.

 
At ۵:۰۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام گمانم باید سال نو رو تبریک بگم البته اگه اصلا سال نویی و عیدی مونده باشه
کارت جالبه خوشحال میشم بهم سر بزنی
به من که نه اسمم نه خودم سمبل هیچی نیستیم

 
At ۵:۴۳ بعدازظهر, Blogger ... said...

سلام آورا جان امسال این آب و هوا همه رو غافلگیر کرده . روز اول عید اینجا برفی اومد که نگو بااینکه تمام زمستون نیومده بود و الان هوا محشره. روز سیزده بدر باید همه میومدن اینجا واقعا هوای خوبی بود. درمورد کشف کردن احساسات جدید , فکر میکنم که اینهاهمه اش بخاطر رشد فکریه یک آدمه . در مورد اخبار ایران هم که وقتی مملکت میافته دست یک مشت آخوند خشکه مقدس همین میشه که الان شده . خدا آخر و عاقبت همه رو در ایران بخیر کنه . سبز باشی .

 
At ۸:۳۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

من از اینده سیاست مداران بی فکر میترسم

 
At ۱۱:۲۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

avara jan.az in tavalod bazi orkut khosham nemiad tarikhe tavalodamo nazadam.
to in ghesmate 2 kheili bahat sharikam.
haminka kashfesh mikonim ghadame khobie.khodet ke behtar midoni:)
sali por az etefagha va ghadamhaye roo be joli arezomandam barat.

 
At ۵:۴۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

متاسفانه اکثریت نگرانن....من جنگ ودوس ندارم نمیخوام جوونیم هم مثل بچگیم حروم جنگ وعواقب اون بشه...ولی کو گوش شنوا؟

 

ارسال یک نظر

<< Home