چهارشنبه، مهر ۱۹، ۱۳۸۵

برای رسیدن به تو باید پرنده بود



گیجم.
داغون و پژمرده.
میدانی!!
هیچ وفت آرزوی پرواز نداشته ام.
اما حالا تنها چیزی که دلم میخواهد یک چفت بال است.
دوست دارم بی اجازه هیچ کس بیایم سراغت.
از آسمان بی مرز.
دلم گرفته.
بسیار دلم گرفته.
این روزها خدا هم سر ناسازگاری دارد.
گویی گوشهایش را به روی دعاهای نیمه شب من و تو بسته است..
دلم برایت تنگ شده.
و گویی این را هیچ کس نمیفهمد.
فکر میکنی اجاره یک جغت بال سپید چقدر باشد.؟
فکر میکنی برای بغل کردنت چقدر دیگر باید صیر کنم؟
برای بوسیدنت چطور؟
خسارت این همه چشم انتظاری را چه کسی میخواهد بدهد؟
لحظه های بغض آلود ما را چطور؟
جبران شدنی است؟
دلم گرفته و اشک هم دیگر کمکی نمیکند.
دلم بها نه ات را میگیرد
و اینها نمیفهمند دلتنگی یعنی چه!!
گویی برای رهایی از فراق تنها باید پرنده بود و بس
باید بال داشت
باید پرید
*********
برای شنیدن موسیقی روی عکس کلیک کنید

8 Comments:

At ۹:۲۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

عجب دلت گرفته دختر! نکنه شکوندنش؟ دل گرفته و دل شکسته خودشون برات بال می سازن.. بپر پرواز کن دیوانگی کن ز جمع آشنا بیگانگی کن

 
At ۱۰:۴۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام دوست عزيز خوشحال شدم ديدمت
آورا را لينک کردم تا دوباره بيام
موفق باشي

 
At ۳:۵۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

دیگه گل گلدون میذاری و این چیزها. نبینم که غمگین باشی. پاشو برو سر کار تو داری دیپرشن میگیری. یا پاشو برو آبشار یه باقالی پلو با ماهیچه بزن از طرف من حالت خوب میشه. ولی بی شوخی من میرفتم ایران بر می گشتم به مدت دو هفته کامل دیپرشن داشتم و تو حال و هوای خودم بودم. البته میدونم تو دو هفته بیشتره برگشتی. به اون یکی مهربون هم سلام برسون.

 
At ۵:۴۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

kheili ghashang bood...

 
At ۹:۰۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام . کلمات و عبارت ها را به زیبایی به رقص در اورده ای تا من پرواز را بفهمم .از پریدن گفتی ، به یاد دوستانی افتادم که تا سال گذشته با آن ها بودم و امروز رسم زمانه از هم جدامان کرده است .. به روزم آورا جان ... و باز هم سلام .

 
At ۶:۵۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

و کاش پاکت نامه‌ای بودیم.
با تمبری و آدرسی که می‌خواهیم

 
At ۹:۰۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

salam va tashakor az in link
aks e motorsavar
http://i12.tinypic.com/2w5or2v.jpg
...oono man dar aval e weblog gozashteh boodam, LoooooL..vali bazam tashakor,...
review2.blogfa.com

 
At ۱۱:۱۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

تو چرا تازگی دلت گرفته دختر؟کاری از من بر میاد؟

 

ارسال یک نظر

<< Home