یکشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۸۵

لالایی دل من-1

Bésame, bésame mucho
Como si fuera esta noche la última vez
Besame , Bésame mucho
Que tengo miedo perderte,
perderte despues
Besame, besame mucho
Como si fuera esta noche la ultima vez
Besame,besame mucho
Que tengo miedo perderte,
perderte otra vez
Quiero tenerte muy Cerca,
mirarme en tus Ojos,
verte junto a mí
Piensa que tal vez Mañana yo ya estaré Lejos,
muy lejos de ti
Bésame, bésame mucho
Como si fuera esta noche la última vez
Bésame mucho
Que tengo miedo perderte,
perderte después

8 Comments:

At ۳:۵۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام ميبينم كه اومدي به دنياي اسپانيش!/قشنگ بود...تقريبا فيت سليقه من بود

 
At ۴:۰۶ بعدازظهر, Blogger آورا said...

آقا امید بابا ما کلی درسشو خوندیم دنیای موسیقی و کلام اسپانیایی دنیاییه واسه خودش.

 
At ۸:۱۸ بعدازظهر, Blogger Ali said...

يکي از زيباترين آهنگهاي دنياي موسيقي که تقريبا همه آنرا باز خواني کرده اند.

 
At ۱:۳۲ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

مرسی آورا جان بقول بچه ها کلی حال کردم ! سبز باشی.

 
At ۱۲:۴۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

Thanks...

 
At ۱:۲۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

قبل از خواب یه کامنت بذارم

 
At ۴:۴۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام . حیف که نمی فهمم . خوبی خانمی . من بعد مدت ها دور ماندن از این محیط پر هیجان و زیبا دوباره آمده ام تا بمانم . منتظر نظرت هستم . وباز هم سلام .

 
At ۱۰:۱۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

من این آهنگو خیلی دوست دارم و کلا آندریا بوچلی رو خیلی خاطر خواه صداش هستم. تازه هم فهمیدم که اون خط اول معنیش چیه.
Besame Mucho
میشه مرا زیاد ببوس!!! خلاصه خوش اشتها هم هست این خواننده ما. یه چیزی برات امروز فردا ایمیل میکنم که اینجا نمیشه گفت. به اون یکی مهربون هم سلام برسون. یه ایمیل هم اون یکی مهربون داره نمیدونم خوندتش یا نه. میبوسمت.

 

ارسال یک نظر

<< Home