سه‌شنبه، بهمن ۱۰، ۱۳۸۵

از هر چمن گلی 11

1- ممنون از همه دوستانی که حالم را پرسیدن. کماکان مریضم و کماکان میام سرکار.
از من پر رو تر دیده بودین؟ اگر به مریضی رو بدم که دیگه واویلا.

2-امسال 10 محرم در امارات با 10 محرم ایران یکی شده. (معمولا این سال قمری از بس میچرخه و این ور اون ور میشه. ممخصوصا سر عید فطر. همیشه یک روز اختلاف هست)
و خوب اینجا مراسم عاشورا در مساجد ایرانی بر پاست.
البته حق زنجیر زنی و راه انداختن دسته که ندارند. فقط نوحه و نذری
صبح منشی فیلیپینی دانشگاه ازم میپرسه. ایران دو روز تعطیله؟ میگم : آره.
میپرسه: چرا؟ اخه روزنامه همشهری زنگ زدم میگه دو روز چاپ نمیکنیم (همشهری در امارات هم چاپ و توزیع میشود)
میگم عزاداریه. و چقدر برام سخته که براش توضیح بدم. در نتیجه به اون یکی منشی فیلیپینی که مسلمونه میگم: امام حسین را میشناسی. تایید میکنه. میگم پس واسه همکارت توضیح بده. امروز چه خبره.
از اون طرف استاد اسپانیایی طراحی اومده میگه چرا دانشجویای من هیچ کدوم نیومدن؟
میگیم بچه های ایرانی امروز نمیان.
خلاصه بساطیه......

3- این ترم کلاسهای دانشگاه را با کتابهای " وضعیت آخر " و " ماندن در وضعیت آخر" شروع کردم. در به در دنبال کتاب "بازیها" اثر اریک برن هستم. اما در دبی که نیست . از اینترنت هم نتونستم برای پرینت پیداش کنم.

4-بعضی آدمها چقدر قیافه هاشون از بچگی تا بزرگی تغییر میکنه. انگار نه انگار که همون آدمند!!

5- بابا ماشا الله!!! امون بدین.
توی هر روز بهمن 3 الی 4 تا آدم میشناسم که دنیا اومدن.!!! چه خبره؟؟/انقدر متولد بهمن ماه..... فکر جیب مارو هم بکنید
( البته اگر یه 9 ماه کم کنیم. علت این همه بهمنی معلوم میشه)

14 Comments:

At ۱۲:۰۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

من نه ماه کم کردم شد عید نوروز که سر مردم خیلی شلوغه! من خیلی ذهنم پاکیزه ست :)

 
At ۱۲:۵۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آزاده جان 2=9-11 ... فصل اردیبهشتم که دیگه معلومه دیگه (چشمک)
آورا

 
At ۱:۵۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

چاپ و توزيع درسته آورا جونم
مملكت كه كاملا تعطيله اين دو روز . خوبه دوس دارم!!!!
منم به ليست بهمني ها اضافه كن پليز بيستم!
:D

 
At ۳:۰۱ بعدازظهر, Blogger آورا said...

سانی جان تولدت فعلا پیشاپیش مبارکِ
*********
در ضمن یک غلط 19
:D

 
At ۴:۲۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

من بهمنی نیستم برای همین یه نفس راحت میتونی بکشی. :D

 
At ۸:۰۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

وقتی خیلی جوان بودم دوست عزیزی کتاب بازیها رو به من قرض داد و ازش لذت بردم. ولی چند سال بعد دوست عزیزتری اونو برام خرید (الان ندارمش تو جعبه های دربدر وسایل خونه تو ایرانه( ولی اونقدر که باید ازش لذت نبردم یه جوری که انگار هر چه بیشتر کتاب رو میخوندم یه چیزی میگفت. میبینی میشه محبت رو هم با پیمانه های مادی اندازه زد. لبخند و نوازش و همه چیز رو. این شد که فکر کردم کتاب بازیها کتاب خوبی نیست. البته سلیقه ایه خوندن و پسندیدن کتاب !!! امیدوارم گیرت بیاد.

 
At ۱۱:۱۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

ha ha ha !
in dafe oomadam addres bezaram!!

 
At ۱:۰۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
حالتون خوبه؟
تازه با وبلاگتون آشنا شدم.

 
At ۱:۰۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

کامنت قبلی بنده بودم.

 
At ۳:۱۲ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آورا جان
من همسر غزل (شهر قصه) هستم
اگر کتابی که دنبالش هستی کتاب
"Games People Play (eric Berne)"
باشه، من نسخه ی پی دی اف کتاب را دارم. با غزل در اين رابطه تماس بگير
با آرزوی سلامتی
آرش

 
At ۱۰:۴۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

 
At ۱:۳۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام ایشااله زودخوب بشی و کتابها را پیداکنی

 
At ۱۲:۴۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

خدا بد نده خانوم!امیدوارم هرچه زودتر صدات هم برگرده!
راستی منو هم به لیست بهمنی ها اضافه کن خانومی!

 
At ۷:۰۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آوراي عزيز.
اتفاقا اين ماه شمسي هم روزاش با روزهاي سال قمري يكيه.
يعني ده محرم، 10 بهمنم بود

اگر نسخه پي دي اف كتابو پيدا كردي چقدر خوب ميشه آپلود كني و لينك بدي تو وبلاگت.

 

ارسال یک نظر

<< Home