جمعه، دی ۰۱، ۱۳۸۵

بازی "یلدا در وبلاگستان"

خوب از قرار پیشنهاد این آفای محترم در مورد اجرای بازی به خانه من هم رسید. پس به در خواست آبنوس عزیز من هم 5 نکته ای که فکر میکنم شاید جالب باشه براتون مینویسم.
  1. در 5 سالگی وقتی یاد گرفتم تا 6 بشمرم . بازی تخته نرد را از پدر بزرگم یاد گرفتم. ( هنوز هم در 28 سالگی از بازی تخته بسیار خوشم میاید)
  2. اولبن تقلب در سی ام را کلاس دوم دبستان سر امتحان کتبی علوم انجام دادم
  3. از سوسک میترسم ولی از مارمولک خوشم میاد
  4. آرزو داشتم و دارم که مثل جینی وقتی دماغم را تکان میدهم هر چی دلم میخواهد اتفاق بیفتد. یا حداقل یک چوب جادو داشتم
  5. از گردگیری و طی کشیدن خانه متنفرم

*****************

و هر چند یلدا تمام شده اما من بازی را به سهم خودم ادامه میدهم با معرفی این 5 نفر

نقطه ته خط ، کتبالو ، نارنج ، قاصدک ، ترسا

7 Comments:

At ۱۱:۴۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

21mehr.comشهلا
نمیدونم ولی منم یه جورایی پام به این
.مسابقه کشیده شد

 
At ۱:۱۷ قبل‌ازظهر, Blogger آشپزباشی said...

پس اين که آبنوس ازش تخته‌نرد ياد گرفته شمائي!!!؟
;-)))

 
At ۱۲:۵۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سه سالگی تولدت مبارک. و ممنون از پذیرایی عزیزم.
اینایی که تو نوشتی شرم آور بود؟!!

 
At ۶:۵۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

چرا نگفتی با هم یه دست تخته نرد بزنیم اونجا که بودم؟ منم عاشق تخته هستم. من این بازی رو از عموی مامانم در 12 سالگی یاد گرفتم.

 
At ۳:۴۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

چند تا پست این جاست که من ندیدم با اینکه هر روز اینجا سر میزنم!!!!!!

 
At ۱:۲۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

آره آئورای هميشه مهربون و نازنين هميشگی من! خيلی کار خوبی کردی که منو دعوت کردی. مرسی که با من اينهمه مهربون بودی تو همه اين چند سال. من چطوری بهت بگم که چقدر واست احترام و دوستی دارم؟

 
At ۲:۰۹ قبل‌ازظهر, Blogger آورا said...

نارنج عزیزم شما هم برای من بسیار دوست داشتنی هستی

 

ارسال یک نظر

<< Home