پنجشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۸۵

آنفلونزای نصفه نیمه

te('
توی این یک ماهه اخیر با هر کی سر و کار داشتم سرما خورده بود.
از قرار ویروس یک انفولانزا اومده دبی برای سیاحت و خلاصه همرو مبتلا کرده.
آراد که 3 هفته است درگیره.
از تب و لرزو استخون درد بگیر تا گلو درد و چشم درد و سردرد و حالت تهوع و اب ریزش بینی.
خلاصه هر چه خوبان همه دارند. این مریضی به تنهایی داره.
حالا از فرار من هم شامل لطف این ویروس شدم. اما تفاوت قضیه اینجاست که بنده همه چیم میزونه و فقط گلوم مشکل پیدا کرده.
به قول قدیمیا خروسک گرفتم و به قول جدیدیا تصویر هست ، اما صدا نیست.
خلاصه بد وضعیه. چون کار من تماما با ارباب رجوع به صورت حضوری و تلفنی است.
حالا پر رو پررو سر کار میام که برام مرخصی رد نکنند ولی عملا کار نمیکنم.!!!!!!!.
امیدوارم زودتر صدام برگرده. هیچ احساس خوشایندی نیست این ریختی حرف زدن و کار کردن


ایشالله شما ها هر جا که هستین سلامت باشین

8 Comments:

At ۱۱:۰۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلامت باشی

 
At ۱۱:۲۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

ایشالا که زود زود خوب بشی
اما من عاشق فیلم های ترسناکم. با چاشنی شب و لامپ خاموش و پتو تا زیر چشمهام و آماده برای کشیدن روی سر

 
At ۱:۱۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آورای عزیزم خدا بد نده. خلق‌ام تنگ شد دیدم این‌همه حال‌ندار شدی. عزیزم ترو خدا یک چند روزی استراحت کن. مگر شما مرخصی استعلاجی نمی‌تونید بگیرید؟

خیلی مراقب خودت باش گل من. راستی راستی خلق‌ام تنگ شد چون چند وقت پیش خودم هم دچارش شدم و می‌دونم چه دردیه.

می‌بوسم‌ات عزیزم. کاش بودی و بودم و ازت مراقبت می‌کردم تا جون بگیری.

xx

 
At ۶:۱۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

خب ویروس ها هم دل دارند اما این یکی از اون پولدارا بوده

 
At ۶:۴۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

خدا بد نده...ناراحت شدم شنیدم شما دو تا مهربون حال ندارین. بدیش اینه که برای آنفولانزا کاری هم نمیشه کرد. دوای به خصوصی نداره. اینجا فقط یه چیزی هست به نام
TheraFlu
که من وقتی آنفولانزا دارم میخورم و عوارضش رو کم میکنه و یه ذره بیماری رو سبک میکنه ولی درمان نمیکنه. وب سایتش هم اینجاست. حالا نمیدونم به دردتون بخوره یا نه. امیدوارم هر دو زودتر خوب بشین.
http://www.theraflu.com/index.shtml

 
At ۳:۱۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

بعضي ها هم مي گن صدات سكسي شده... اينطوري نيست؟

 
At ۷:۰۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

خدا بد نده نازنین
من می بینم یه چیزیم هست به قول تو صدا هست و تصویر نیست پس بگو آنژین شدم
امیدوارم زودتر سلامتیت رو بدست بیاری
عزیزم هیچ چیزی در چنین مواقعی مثل استراحت در جای گرم نیست مراقب خودت باش
می بوسمت
مینو

 
At ۶:۰۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

omidvaram zood khoob shi (alan khoob shode bashi:*)

 

ارسال یک نظر

<< Home