چهارشنبه، آبان ۱۰، ۱۳۸۵

دهی به نام دبی

دبی شهر خیلی بزرگی نیست. اما پر از جنجال و هیاهو و رشد و شلوغی است. پر از ساختمان و مرکز خرید و رستوران.
پر از آدم.
یک قسمت جالب توجهی از این ادمها را ایرانیها تشکیل مبدهند. که این ایرانیها اکثرا همدیگر را میشناسند. قسمت جالب قضیه همینجاست. یعنی امکان نداره شما وارد مرکز خریدی بشی و آشنا نبینی. امکان نداره وارد مهمونی بشی و نبینی که یک عالم دوست مشترک بین تو و صاحب خونه وجود داره که هیچ کدوم خبر نداشتید.
عین روستا همه ازکارهم خبر دارند.
کافی انگشت تو دماغت کنی تا کل ایرانیهای دبی با خبر بشند.
عین روستا که همه با هم نسبت و خویشاوندی دارند . اینجا هم همه ایرانیها به هم عین زنجیر وصلند.
خلاصه سیستم جالبیه.

12 Comments:

At ۱۱:۱۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام . به این پست در بلاگ نیوز لینک دادم ... موفق باشی

 
At ۱۲:۳۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

salam dooste man - man dar dubai hastam va mashghoole tahsil - blogi dashtam ke filter shood va dar inja mikhaham doobare shooroo koonam be neveshtan mikhastam ehtemalan age info darbare dubai khastam komakam koonin -
dar zemn ghalame khoobi darin vali va poste shooma az yek ashooftegi khabar mide be nazare man.hamishe sarbooland bashin

 
At ۱۲:۳۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

man faramoosh kardam khoodamoo moarefi koonam shabeyalda021@yahoo.com

 
At ۳:۲۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

حالا این بد یا خوب آورا جون؟
برقرار باشی!

 
At ۳:۳۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

مثل اینکه موفق شدم کامنت بزارم !!!!!

 
At ۳:۳۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

خدا رو شکر من اونجا آشنایی جز شما ندیدم. :) اونهم به خواست خودم بود که کلی ذوق مرگ شدم.

 
At ۵:۴۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

همه جا همینطوره - اینجا هم عین دوبی!

 
At ۷:۰۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
من حدود چهارده سال دردوبی زندگی کردم وخاطرات زیادی ازاونجادارم. اگه دوست داشتی یادداشت های منو ازدوبی بخونی، کافیه توی "سرچ باکس" نق نقو کلمه دوبی روتایپ کنی.
برقرارباشی

 
At ۱۲:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

Ajjjjabbbb,,,(*_*)...
http://review2.blogfa.com/

 
At ۱:۳۹ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

والله من اگر بودم دیوونه میشدم . همینجا توی این شهر کوچیک که زندگی میکنم و همه من رو میشناسن البته آلمانیها و خارجیها چون ایرانی کمه ...کلی حالم گرفته ست . چون خیلی دوست دارم در جایی زندگی کنم که هیچکس من رو نشناسه . سبز باشی.

 
At ۶:۳۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

خوب دیگه شهر کوچیک پر از ایرونی بدیش همینه.
من از قسمت رستورانهاش و پاساژهاش خوشم میاد

 
At ۹:۵۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

Salam
Albate khili vaght ha ham jaleb nist/dar har soorat khili vaght ha khili az karha bayad Secret bemoone...

 

ارسال یک نظر

<< Home