سه‌شنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۵

از هر چمن گلی 7


  1. عکس بالا با ایمیل برام رسیده یک مجموعه عکس است از نقاشیهای یک اقا بر روی ماشینهای کثیف.
  2. امتحان را دادم و خدا رو شکر قبول میشوم. چندش را نمیدانم.
  3. چون امتحانها تمام شد در نتیجه تعطیلات تابستانی من تازه شروع شد. برای 4 هفته ای میروم ایران. اگر انجا بتوانم ( که تمام تلاشم را میکنم که بتوانم( حتما چیزکی مینویسم. در غیر این صورت لطفا دلواپس نشوید. (شایدم اصلا ککتان هم نگزید. اما گفتم که خیال خودم راحت باشد)
  4. دلرم میرم تهران و اصلا برام مهم نیست که گرمه یا هواش الودست یا ترافیکش زیاده یا هر چیز دیگه. دارم میرم که گردو تازه بخورم. تو کوچه بازار از فارسی حرف زدن همه لذت ببرم. سینما برم. کتابخونه و کتاب فروشی برم. به توچال و دربند و جاده کن سر بزنم. دارم میرم انرژی کسب کنم. باور کنید راست میگم. من وقتی میرم ایران باطریم تازه شارژ میشه. راستی فک و فامیل یه چند تا دوست وآشنا را هم ببینم و یک کم غذای خونگی بخورم. آخ که چقدر دلم خورشت کرفس میخواد.
  5. دیشب کتاب " جنگل واژگون" سلینجر را خواندم. بسیار از شخصیت پردازی و رابطه مثلثی شکلی که بین تمام شخصیتهای داستان ایجاد کرده بود خوشم امد. پیشنهاد میکنم که بخوانیدش.
  6. راستی!! پیرو آن مطلبی که نوشته بودم برای مسافرت به اروپا. از قرار ما راهی لندن خواهیم بود برای هفته اول سپتامبر.( میدونم که همه گفتید گرونه!!! و من عین دیو سفید رفتار کردم. اما مصلحت میطلبید بریم اونجا(
  7. " همه درون فاضلاب هستیم ...اما برخی ستارگان را نگاه میکنیم" اسکار وایلد

14 Comments:

At ۱:۳۴ بعدازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

گوارای وجود همه انرژی های مثبتی که خواهی گرفت

 
At ۲:۳۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

اولا خسته نباشی بابت امتحانات
ثانيا تهران که سهل است لندن هم خوش بگذرد!
ثالثاً ما با اجازه کمی بيزينس کنیم اينجا:
درمان انواع گزيدگی اهم از کک و پشه و زنبور حتی مار غاشيه در وبلاگ آشپزباشی!
با گارانتی و خدمات پس از فروش، به نازلترين قيمت!
ضمناً حالا که ايران می‌روی چند تا فيلنر شکن خوب مازاد بر احتياج دارم، سرپا و تميز و کم‌مصرف! بپيچم؟
;-)))

 
At ۲:۵۵ بعدازظهر, Blogger آورا said...

آشپز باشی جان سر افراز کردید.
آنجا که رسیدم هم سفارش داروی ضد کک خواهم داد هم فیلتر شکن را. فقط با ما به پول درهم و ریال حساب کن که ما از حساب کتاب این اروپاییها هیچ سرمان نمیشود

 
At ۶:۴۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

اول اینکه خدا رو شکر پاس دادی رفت منظورم امتحانه.
دوم اینکه در تهران تا می تونی بگرد و خوش باش که همون دود و ترافیک و ... نشونه تهرونه وگرنه هوای صاف و شهر بدون ترافیک و... همه جا پیدا می شه.
سوم اینکه مسافرت خوش و یکسری هم به عمه الیزابت بزن

 
At ۹:۳۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آورا جان

ترا خدا بد نگذره هاآآآ...مگه همين سه هفته پيش ايران نبودي؟ خوش بگذره.لندن هم خوش بگذره...مواظب خودت باش

 
At ۱۰:۵۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

امدی تهران خبرم کن ببینمت

 
At ۱۱:۱۷ بعدازظهر, Blogger غزل said...

avalan ke khoshhalam emtehanet ro ba movafaghiyat dadi.
dovoman iran behet kheyli khosh begzare va toro khoda jay e man ro ham khali kon...jay man hesabi gerdu taze bokhor, man halak e gerdu taze hastam.
omidwaram ke har ja hasti behet kheyli khosh begzare.
be in famil e bimarefatetun ham begu chera azash hich khabari nist va yek ho gheyb shode...

 
At ۱۲:۰۹ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

آورای عزیزم امیدوارم که بهت خیلی خیلی خوش بگذره ...از قول من یه بلال شیر نوش جان کن و جای من رو همه خالی کن ...بستنی و فالوده هم یادت نره ...یخ در بهشت هم همینطور...خربزه...آب طالبی تگری ...خلاصه سینما رفتی تخمه ...جای ما رو هم خالی کن . تبریک میگم برای قبولی . من دلم برات تنگ میشه . به سلامت بری و برگردی . سبز باشی نازنین .

 
At ۲:۰۷ بعدازظهر, Blogger آورا said...

کتبالو جان حتما پارک کوروش میرم.
به شهره و غزل عزیزم هم بگم که من خودم کلی شکمو هستم و جای شما هم میخورم . فقط تا من برگردم بگردین دنبال یک رژیم درست حسابی که من اضافه وزنم را کم کنم.

 
At ۸:۲۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

امیدوارم تو ایران واقعا بهت خوش بگذره

 
At ۷:۱۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

1.نقاشی عالیه ها! نمیشه برای مام فورواردش کنی ؛)/ 2. مبارکه :)/ 3. بابا به خدا اینجام اینترنت و از این برنامه ها هست ها. راستی طرفای ما نمیایی؟/7. هی میگم یه بوی گندی میاد ها اما باز با خودم میگم بالا رو نگاه کن که روشنه. / خوش بگذره :)

 
At ۲:۰۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آوراي عزيز.
عكس بالا خيلي هنرمندانه بود، كاش همه ش رو مي ديديم.
خدا رو شكر كه امتحانها خوب تموم شد و خوشگذروني خوب شروع خواهد شد.
خوش بگذره.

 
At ۸:۵۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آورا خانوم گل برگشتی یه خبری بده دلمون تنگ شده.

 
At ۸:۲۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

khosh halam ke exam be khoobi tamoom shod:)
ax baz nashod baram ye zarbdar umad

iran ham khosh begzare.
moraghebe khodet bash

 

ارسال یک نظر

<< Home