دوشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۸۵

6از هر چمن گلی

  1. ایران بودم. حدود 10 روز.جای همگی خالی
  2. به این عزیز خیلی زحمت دادم. و این دو تا رفیق قدیمی را هم دیدم.باز هم جاتون خالی.
  3. فیلم و کتاب راز داوینچی را دیدم و خواندم. بسیار زیبا بود. توی کتاب من عاشق شخصیت ( ژاک سونییر) شدم. و آراد از شخصیت (سیلاس) خوشش آمده بود.
  4. یه چند تا کتاب خریدم از ایران که امیدوارم کتابهای خوبی باشه.:

عطر سنبل ،عطر کاج -فیروزه جذایری دوما

معجزه انرژی انگشتان

یادداشتهای روزانه ویرجینیا ولف

قصه های شیخ اشراق

جنگل واژگون - سلینجر

5. در ایران فیلم های "آتش بس " و "به آهستگی " را دیدم. اولی خوب و دومی افتضاح بود. من نفهمیدم چرا این فیلم انقدر جایزه برده. .فیلم "21 گرم " را هم در خانه دیدیم که بسیار زیبا بود و پیشنهاد میدم ببینید.

6. شنبه آخرین امتحان این ترم را دارم. شدیدا میترسم. و با این حال اصلا حال و حوصله درس خواندن ندارم. اصلا. الکی دور خودم میچرخم. هر کاری میکنم جز درس خوندن. خدا به خیر بگذرونه این امتحان را.

7.روز مادر و زن و همسر را به تمام دوستهای خوبم تبریک میگم

8.راستی.............. من نبودم که کلی خوشحالی کنم و دادو بیداد راه بندازم. دیدین بالاخره ایتالیا برد. هوراااااااااااااااااااااا

10 Comments:

At ۱:۱۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

خب الهی شکر که بهت خوش گذشته.....21 گرم ودیدم وخیلی هم باهاش حال کردم منم توصیه می کنم که حتما دیگران این فیلمو ببینن

 
At ۱:۱۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

hatman khosh gozashte.
movafagh bashi

 
At ۱:۲۲ بعدازظهر, Blogger ... said...

آورا جان خوشحالم بهت خوش گذشته منهم خیلی دوست داشتم این آقا رضای گنجی رو ببینم همچنین ویولت عزیز رو. خلاصه ایران رفتن این محسنات رو هم داره. فیلمها رو هم هیچکدوم رو ندیدم و نمیدونم چجوری باید دید...بعدشم خیلی خوشمان آمد ایتالیا برد با اینکه دوست داشتم پرتغال ببره. منهم روز مادر و زن رو تبریک میگم . سبز باشی.

 
At ۱:۲۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آورا جونم تعریف کتاب اولی رو زیاد شنیدم. ببینم راز داووینچی رو با اون ترجمه گیر آوردی؟

 
At ۱:۲۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام...خداروشکر که بهتون خوش گذشته دقیقا روزهایی را تهران بودید که خیلی هوا گرم بود .درضمن روز شما هم مبارک با یک کمی تاخیر!

 
At ۱:۳۵ بعدازظهر, Blogger آورا said...

ویولت عزیزم. متاسفانه نتونستم کتاب راز داوینچی مال انتشارات زهره را گیر بیاورم. اما هنوز هم امیدوارم. برای اینکه ترجمه و توضیحات فوق العاده خوبی داره.

 
At ۳:۱۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام ..خوش به حالت خانم

اميدوارم امتحان رو خوب بدي.تو اين گرما و كلا تو دوبي اصلا جو درس نيست.منم مثله خودتم...خدا عاقبت همه را به خير كنه

 
At ۱۰:۴۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

لطفا منم تهران میبردی با خودت. تو چه دلی داری وسط امتحانها میری ایران.

 
At ۱۰:۵۰ قبل‌ازظهر, Blogger آورا said...

اس. جان قضیش مفصله.ولی خداییش را بخوای من بودم از ایران برنمیگشتم. حتی واسه امتحان

 
At ۸:۰۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

به به چقدر کتاب اوردی از ایران. بابا خوش به حالت . کاش می شد مام یه سفر بریم و بگردیم . تازه الان که این ترس لعنتی هست کاش اونجا بودیم لااقل زندگیمون بدون نگرانی و ترس بود می دونستیم مام اونجائیم کنار کسائی که باید باشیم

 

ارسال یک نظر

<< Home