دوشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۸۵

دوستت دارم ها

1- دوستت دارم
حتی اگر تو از من متنفر باشی
میتوانم به راحتی ببخشمت
حتی اگر نتوانم زخمهایم را فراموش کنم
هر بار و هر جا که ببینمت
با تو رو در رو خواهم شد
سلام خواهم کرد
و حالت را خواهم پرسید
برایم مهم است که "خوب باشی"
حتی اگر تو از من روبرگردانی
جواب سلامم را ندهی و بروی
********
2-دوستت دارم
و ممنون که دوستم داری
وقتی در دنیا افرادی هستند که ما را دوست دارند
و ما هم انها را دوست داریم
زندگی بسیار پر معنا میشود
زیبا میشود
تنهایی بی معنی میشود
و قلب آدمی همیشه پر هیجان میزند
********
3-دوستت دارم
متاسفم که قهر کردن را یاد نگرفته ام
تنفر را نیز ،
پس مخواه که به هنگام دیدنت رویم را برگردانم

7 Comments:

At ۵:۴۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

والا دومي را ترجيح ميدهم ولي بعضي وقت ها هم سومي پيش مياد!!!‌ولي اولي بعيد مبدونم برام پيش بياد چون من كمي مغرور تشريف دارم...البته نه خيلي!!!‌موفق باشي

 
At ۹:۳۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

هیچ جمله ایی قشنگ تر و نیرو بخش تر از دوستت دارم نیست
آورا جونم دوستت دارم

 
At ۱۱:۳۷ بعدازظهر, Blogger ... said...

گفتن دوستت دارمها هیچوقت آسون نیست ...متاسفانه خیلی ها قادر به گفتنش نیستند. درود بر تو آورا جان که اینهمه جرات داری. سبز باشی.

 
At ۱۱:۴۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

جالب بودن
راستی خودت نوشته بودیشون؟

 
At ۴:۰۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

منم از قهر و تنفر بدم میاد
چرا دیگه پینگ نمی کنی؟

 
At ۱۰:۱۳ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آوراي عزيز.

به تفاوتهاي خودم با شما پي بردم
من اصلا اينقدر خوب نيستم
فقط محبت و دوستي متقابل در ذهن من مي گنجه

 
At ۸:۴۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

فکر کنم شدیدا با امتحانها داری دست و پنجه نرم میکنی که کم پیدایی.

 

ارسال یک نظر

<< Home