پنجشنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۸۸

مرگ تدريجي با بيماري عصبي تبخير

حس رگبار بي‌وقت خرداد ماه را دارم كه روي آسفالت داغي نشسته‌است.
و يا آدم برفي اي كه با آخرين برف سال در روزهاي آخر اسفند زير آفتاب جا مانده.
دارم تبخير ميشوم.
اين اتفاقي است كه دارد مي‌افتد.
در اين روزهاي مرداد ماه. سلول سلول بدنم به روي پوست صورتم هجوم مياورد. قطرات ريز عرق يا قطرات درشت اشك. و بعد بخار ميشود ميرود.
به دكتر همه اين ها را گفتم. حتي گفتم كه به نظرم معده‌ام اولين عضوي است كه دارد از درون نابود ميشود. دكتر با خونسردي سرش را تكان داد و گفت عصبي است.
نميدانستم يكي از علامتهاي اعصاب حذف اندامهاي دروني به صورت تبخير است.
آنجاي كه يك وقت معده ام بود حالا درد ميكند.
ميترسم به جاي قلبم و چشمهايم هم‏، فقط دردش برايم بماند.
كوچك شده‌ام . از ابعادم هر لحظه كم ميشود. اين آفتاب يك بند ميتابد. . از من كاري ساخته نيست.
شنيده‌ام اگر به تمامي تبخير شوم.ابر خواهم شد. و بعد خواهم باريد. شايد اين بار اقيانوس شدم جاي آدمي. با نهنگي كه در سينه‌ام ميتپد.

برچسب‌ها:

10 Comments:

At ۹:۵۹ قبل‌ازظهر, Anonymous سانی said...

اعصاب همه چی رو داغون می کنه و از اندامهای درونی مثه روده و معده آغاز می کنه.
مراقب خودت باش و اعصابتو آروم نگه دار می بینی که همه چی درست میشه

 
At ۱۱:۳۲ قبل‌ازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

شنيده‌ام اگر به تمامي تبخير شوم.ابر خواهم شد. و بعد خواهم باريد... من این را از قلم جبران خلیل جبران خوانده ام؛ آری

 
At ۱۲:۳۳ بعدازظهر, Blogger nana said...

http://feeds.feedburner.com/aloochehkhanoom

دیروز مودم کا مپیوترم بازی در اورد و اصلا وصل نشد وگرنه یادم بود که قول دادم

اینو به گوگل ریدرت اضافه کن جواب می ده
خودش هم خارج از محدوده ریدر اگه توی ادرس بار بزنی فید وبلاگ رو می یاره و فیلتر نیست تا جایی که می دونم

 
At ۶:۴۰ بعدازظهر, Anonymous روشنک said...

اعصاب آرام جسم و روح آدم رو هم آروم میکنه اما من یک یکه ازش بی‌بهره‌ام.امیدوارم زودی بهتر بشی و مشکل معده‌ات چیز مهمی نباشه

 
At ۶:۴۰ بعدازظهر, Anonymous روشنک said...

اعصاب آرام جسم و روح آدم رو هم آروم میکنه اما من یک یکه ازش بی‌بهره‌ام.امیدوارم زودی بهتر بشی و مشکل معده‌ات چیز مهمی نباشه

 
At ۳:۱۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

salam,age tabkhir shodi baad mishavi na abr,khahi vazid, bavar kon,be jane sokot
rasti dar in tabkhir tadriji, lotfan delat ra baraye man negahdar
Arad az khaneye bi to

 
At ۳:۳۱ بعدازظهر, Anonymous آوا said...

تو اگه یه جوون ایرانی هستی نباید ذوب بشی. اصولا آدم برفی نیستی که ذوب بشی.
من یه سوال دارم که مایلم پاسخ شما رو هم بدونم.
منتظرتون هستم
http://horufe-siyasi.blogfa.com/

 
At ۱۰:۲۷ قبل‌ازظهر, Anonymous لیلی said...

شما خیلی با احساس می نویسید.

خوشحالم وبلاگتون پیدا کردم

یه روز باید بشینم تمام ارشیوو بخونم

موفق باشید

 
At ۱:۲۲ بعدازظهر, Anonymous raha said...

cheghadr dele manam vse in name ha tang shode..in namehaye interneti aslan un hal o hava ro nadaran....

 
At ۲:۱۱ بعدازظهر, Anonymous zanamooo said...

na! yek naye khodkhahane
az nahange daronet benvis shayad aram begire shayad azad beshe

 

ارسال یک نظر

<< Home