یکشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۸۸

از هر چمن گلي 18

1- تجربه اولين بار شهريور ماه 88 در ساعت 8:45 صبح امروز در خيابان جلفا. خيس شدم. و با تمام وجود بوي خاك داغ نم خورده را بلعيدم

2- اين مدت كه به خاطر بيماري بابايي ( پدر بزرگم) خيلي از اين مطب به اون مطب شدم. به جز كسب تجربه در پر كردن ساعتهاي طولاني انتظار براي ديدن دكتر. دلم به حال منشي هاي اين مطب ها سوخت كه با كمترين امكانات بايد بيشترين جوابگويي و انعطاف پذيري و قدرت درك بالا را داشته باشند و خلاصه با دست خالي بايد كار همه را راه بندازند.
ببينم اين آقايون و خانم هاي دكترا هر چقدر سرشون شلوغ تر ميشه امكانات خدمات قبل از ويزيتشون از قرار كمتر ميشه.

3- آدمها گاهي توي دوستي و رفاقت هم تعارف ميكنند. چرا؟
اگر رفيق رفيق و دوست دوست كه ديگه اين حرفا نيست. چه از سر لطف چه از سر قهر

4-تا حالا شده دلتون بخواد از يك ادم چند تا تو دنيا موجود باشه. من يه چند وقتي دارم با خدا سر اين قضيه بحث ميكنم.

5-كتاب خوب - موسيقي خوب- فيلم خوب
شديدا نياز دارم . معرفي كنيد


6- اينو مينويسم كه يادم نره. كه يه جوري ثبتش كرده باشم.
تماشا كردن و گوش سپردن به تقلاهاي در عين سكوت يك خالق خيلي زيباست .

7-من از وقتي اين خيابان وليعصر يك طرفه شده و اوتوبوس كولر دار سوار ميشم و سه سوته ميرسم به محل كارم اونم عوض 300 تومن فقط با بيست تومن. كلي از ماشين نداشتمن ذوق زده ميشم

8- الان دو ماهه تهرانم. هنوز دلم براي شهر دبي تنگ نشده اما براي خونه و اهالي خونه و دوستاي اونجام چرا. اما خود شهر اصلا


9- سيل و اسب دريايي

برچسب‌ها:

9 Comments:

At ۳:۱۶ بعدازظهر, Anonymous Mrs.Zigzag said...

نمی‌دونم روحیاتت چطوره. اما اگه فکر می‌کنی هر کتابی ارزش یکبار خوندن رو داره من کتاب "از طرف او" ی آلبا دسس په دس رو پیشنهاد می‌کنم. پر از احساسات زنانه‌ست.

با اجازه من لینکت می‌کنم آورا جان.

 
At ۹:۴۴ بعدازظهر, Blogger Gerash said...

برای موسیقی ترانه‌های جنوب سهیل نفیسی چون دبی هستی به حال و هوا هم می‌خورد
کتاب هم از این ها هر کدام را نخوانده‌ای
خداحافظ گری کوپر، هاکلبری‌فین ترجمه دریابندری، ناتوردشت از جدیدتر هم کارهای حمیدرضا نجفی

 
At ۱۲:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous دلا said...

" بیگانه از آلبرت کامو
کوری از ژوزه ساراماگو
و نیچه گریست" از الوین یالوم
" بار هستی از میلان کوندرا
سمفونی مردگان از عباس معروفی
سال بلوا از عباس معروفی
وقتی یک اثر هنری بودم از اریک امانوئل اشمیت
شاهدخت سرزمین ابدیت از آرش حجازی
فیلم نوئل - جاده آرزوها - عشق کیشلوفسکی - فیلم سکس و فلسفه از مخملباف فریاد موچه هاش هم خیلی قشنگه
بازم اگه خواستی بگو!
بوووووووووووووووووووووووووس

 
At ۱۱:۳۳ بعدازظهر, Anonymous روشنک said...

2- منشی‌ها کارشون سخته و ارزش کارشون تو اجتماع چیزی نزدیکه صفره متاسفانه
3- نمی‌دونم شاید گاهی پیش می‌یاد
4- بستگی به ادمش داره.خیلی چیزای ناممکن هست که دلمون می‌خواد اما کیه که برآورده کنه.لطفن زیاد بحث کن رو این مسائل ببینیم خدا چی جواب میده
5- شرق بهشت بهترین کتابی هست که خوندم از جان اشتاین بک - پاپیون کتابش جالبتر از فیلمشه اونم خیلی دوست داشتم-
عطر سنبل عطر کاج از فیروزه جزایری دوما-
استخوانهای دوست داشتنی از الیس سبالد اینم یک یاز بهترین کتابامه- 5نفری که در بهشت منتظر شما هستن از میچ آلبوم-
تاکسی نوشت از ناصر غیاثی -
با اخرین نفسهایم خاطرات لوئیس بونوئل، به خصوص اگه به فیلمای این کارگردان علاقه داشته باشی -
خداحافظ گاری کوپر از رومن گاری اینم خیلی ماهه - دفترچه ممنوع از البا دسس په دس - و ... فعلن اینا یادم بود
فیلم: نکست next- جود - نمایش ترومن
6- مثل صدای سکوت شب

 
At ۲:۳۷ بعدازظهر, Anonymous دايي بهنام said...

سلام ..........

سلامي از دايي بهنام بي شمار

خدمت همه دوستان پر شمار



جمعتونم پايدار

عزمتونم استوار

اي خونه دار و بچه دار

ز نبيل و بر دار و بيار



با كمال افتخار

يه بار ديگه اومدم

به پيشتون

تا جمعمون جمع بشه

و

غم دلمون كم بشه

و

دوستيهامون

هميشه بمونه يادگار.....

من اپم .....
تشریف بیارید....

 
At ۱۲:۰۵ قبل‌ازظهر, Anonymous محمد صمدی said...

دارنده چه تركيب طبايع آراست.
باز از چه سبب فكندش اندر كم و كاست؟
گر زشت آمد اين صور، عيب كراست؟
؟ ور نيك آمد، خرابي از بهر چه خواست

 
At ۴:۰۰ بعدازظهر, Anonymous حامد said...

خواستم کتاب معرفی کنم دیدم بقیه این کارو کردن اما چند تا هم من میگم
مون پالاس از پل استر
فراتر از بودن از بوبن
عقاید یک دلقک از بل
فیلم هم که زیاده
املی پولن . انجل آ و....

 
At ۱۲:۱۲ قبل‌ازظهر, Anonymous تهمینه خانوم جون said...

شاید اگه می شد چند تا باشن لطف تک بودنشون از بین می رفت
البته گفتم که شاید
کتاب هم من نیه توچکای داستایوفسکی رو پیشنهاد می کنم
فیلم هم
last of the mohicans
دی لوئیس بازی کرده

 
At ۱۱:۰۴ بعدازظهر, Anonymous فروغ said...

اومدي ايران زندگي كني؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خوب ! هم رو ببينيم!

 

ارسال یک نظر

<< Home