چهارشنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۸۶

نصفه مانده های کتابخانه من

سنجاقک آبی عزیزم مرا برای این بازی دعوت کرده
برای من که نصفه کتابهام ایران است و نصف اینجا تهیه یک لیست کامل در این مورد سخته اما تا اونجایی که یادمه :
کتابهای نصفه خوانده که زیاده مخصوصا تو دوره دبیرستان و دانشگاه از نوع درسی
اما اگر از کتابهای معمولی باشه

1- بابا گوریو نوشته بالزاک
تا حالا بیشتر از 10 دفعه این کتاب را شروع کردم و فقط 20 صفحه تونستم بخونم. از بس که توضیح و تفسیر داره حوصلم را سر میبره

2- آناکارنینا
شاهکار تولستوی (به قول جلد کتاب) که این یکی را هم نصفه ول کردم


3-ساحره پورتوبلو نوشته پائولو کوئیلو
تابستان داشتم میخواندمش 10 صفحه مونده تموم بشه مجبور شدم کادوش بدم . اینه که هنوز نصفست - ندارمش که بخونمش

4-کلاغها عاشق میشوند
از یک نویسنده ایرانی که فقط 30 صفحه اولش جالب بود و بقیش همش تکرار مکررات در نتیجه نصفه موند

5-قلعه الموت که ایران جاش گذاشتم

6-سرزمین جاوید با ترجمه ذبیح الله منصوری
که دو جلدش اینجاست و دو جلدش ایران

7 Comments:

At ۳:۰۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آورای عزیز! ممنونم از کامنتی که گذاشتی . کامنت اولیت تو پست پایین تر بوده ... محمد

 
At ۶:۰۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آورای عزیزم! دو و سه مال محمدرضا شجریان هستن.نارنج

 
At ۳:۰۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

در مورد آناکارنینا جالب بودن قضیه اینه که من این کتاب رو خونه ی شما خوندم، بهت پیشنهاد میدم که حتما بخونش واقعا شاهکاره.

 
At ۳:۴۶ بعدازظهر, Blogger Zahra said...

جالبه، بای من هم پورتوبلو نیمه کاره موند، تا دو سه هفته پیش داشتم می خوندمش، اما خونه یکی از دوستا جا گذاشتم و برای همین نیمه کاره موند.

 
At ۳:۵۰ بعدازظهر, Blogger Avra said...

چشم سنجاقك جان برگشتم ايران دوباره میخونمش شاید از نصفگی در اومد.
اینی که گفتی خونه ما خوندی کلی بهمه چسبید و جالب بود

 
At ۶:۴۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

:)
badaki nistam. gamounam baa khodam da'vaam shodeh boud!!!! :)

 
At ۶:۴۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

ooops, in ghabli anonymous e man boudam. Katbalou!

 

ارسال یک نظر

<< Home