سه‌شنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۶

جهانی شدن در چند دقیقه

دو هفته پیش که مشغول اسباب کشی بودم( از منطقه چین در شهرک بین المللی international city به قسمت فرانسه - به خاطر بارندگی) برای نصب ماشین لباسشویی زنگ زدم به خدمات شهرکمون و خلاصه بعد از کلی خواهش و پیگیری قرار شد یک نفر را بفرستند.
فردای اون روز پسر جوانی عرب زبان که بعدا فهمیدم اهل مصر و بزرگ شده آلمان است همراه با یک تکنسین هندی آمدند خانه ما.
تکنسین هندی انگلیسی بلد نبود و فقط عربی میفهمید و هندی.
همینطور که مشغول کار بودند موبایل آقای مصری-آلمانی زنگ خورد.
صدای زنگ خیلی آشنا بود.
آهنگ معین بود : کبوتر قشنگ من اگه بیای بهار میاد....
خوب طبیعیه که دهن بنده کمی تا قسمتی از تعجب باز مانده بود. ازش پرسیدم میدونی این اهنگ کجایه؟ گفت نه.
این را هم در نظر داشته باشید که ما با هم انگلیسی حرف میزدیم

براش توضیح دادم. و کلی براش جالب بود.


وقتی رفتند برای چند دقیقه به موبایلم خیره شدم که روش موسیقی است از یک خواننده غربیtango de la Evora

و خوب اینکه من در شهرکی در کشور امارات ، شهر دبی، در قسمت فرانسه زندگی میکنم. خودم ایرانی هستم. زبانم فارسی است و با یک عرب آلمانی به انگلیسی حرف میزنم که او به یک هندی به زبان عربی حالی کند که چه کار باید بکند و بقیه ماجرا

4 Comments:

At ۱۲:۱۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

به این میگن تداخل فرهنگی

 
At ۱۲:۲۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

چه شیر تو شیری :دی
آورا جان به معرفی ترانه های منتخب دعوتت کردم
باید لیست جالب و خاطره انگیزی معرفی کنی به زعم من:دی
ویولت

 
At ۱:۵۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام....افتادم دنبال ویولت ......کسانی رو کخ برای مسابقه دعوت کرده بشناسم....وببینم از چی خوشون مییاد...

 
At ۱۰:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

به یه بازی دعوتت کردم یه سری بهم بزن.

 

ارسال یک نظر

<< Home