یکشنبه، دی ۱۶، ۱۳۸۶

شیخ محمد لطفا یه برف ساز بزرگ واسه دبی بساز. من دلم برف میخواد

من دلم برف میخواد.
یک حجم زیاد
من دلم میخواد الان تهران بودم . توی خیابان ولیعصر.
توی پارک ساعی. برفها زیر پام .وحجم نفسم به شکل یک "ها"" من دلم برف میخواد.
من دلم میخواد الان توی تپه های عباس آباد جلوی خونمون میرفتم و دراز میکشیدم وسط برفها . سرم به سمت آسمون و دونه های برف مستقیم بیان رو صورتم. و سکوت . سکوتی که فقط انگاری توش منم و برف و خدا.
من دلم میخواد مشتم را پر از برفهای سفید کنم و بذارم دهنم.
دلم توجال میخواد
دلم میخواد برم بالا پشت بوم یه آدم برفی بسازم
صدای " برف پارو میکنیم" را از توی خونه بشنوم

با دوستام پیاده راه بیفتم توی خیابونا .


.من دلم برف میخواد
*************
پ.ن: هی از صبح اس. ام . اس میدین
پیغام میذارین.
ایمیل میدین
عکس میفرستین
وب کمتون را روشن میکنیم

که چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داره برف میاد

فکر نمیکنین یکی مثل من دلش یهو میترکه از این حس غریب

*********
پ.ن.ن:
اینجا دبی است . و هوا آ فتابی

4 Comments:

At ۸:۱۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

salam,
inja ham hava garm va aftabi e. ama man bar ax aslan delam havay e sard nemikhad, esm e barf miaran tamam e tanam milarzeh veeeeeee.

 
At ۲:۵۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

#kiss دلم برات يکذره شده ... ياد جاده کن و قليون کشی بعضی ها#winking #grin خالی
آراد خوبه؟ کلی با عکسات تو اورکات حال کردم و دلم تنگوليد#heart

 
At ۴:۴۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

شما كه در دبي هستيد شايد اين سايت براتون جالب باشه
http://www.nikat.blogspot.com/
و
http://kaghazdigital.net/

 
At ۱۰:۲۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

beh khedmetetoun arz shavad keh maa baa kamaal e meyl haazerim saader konim. ;)

 

ارسال یک نظر

<< Home