یکشنبه، دی ۲۳، ۱۳۸۶

دبی در شبی بارانی




این عکسها مال دو ساعت پیش است.
خودم از پشت فرمان عکاسی کردم.
سه روز است که نم نم بارانی شروع شده و امروز حسابی به اوج خود رسیده بود.
جایتان خالی یک ساعت ظهر و نیم ساعت شب زیرش را ه رفتم و خیس شدم

****
امروز باران بود
تاکسی نبود
خیابان شیخ زائد بسته بود
همه جا پلیس بود
ترافیک وحشتناک بود
فردا تعطیل اعلام شده است
چون.... اماراتیها مهمان دارند .

اگر باران را به فال نیک بگبرم
از آمدن این مهمان ناخوانده هیچ بوی خوبی به مشام نمیرسد

اطلاعات بیشتر از همشهریان عزیز اهل دبی
پژمان بلاگ
مسافری در کویر

9 Comments:

At ۹:۴۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

خوب مبارک باشه پینگ شدی
گرچه که من قبلاً سرزده هم میومدم
قدم این مهمان ناخوانده امارات هم مسلماً شگون ندارد!
نق نقو

 
At ۱۰:۵۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

akasi poshte farmoon khatar dare ha! :*

 
At ۱۲:۵۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

بالاخره از این همه برف و سرما که ما اینجا داریم باید هم یه فوتی به شما می رسید دیگه.نمیشد که...

 
At ۷:۳۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

از مهمانتان زیاد که نه هیچی خوشم نمیاد

 
At ۷:۵۸ قبل‌ازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

عکاسی وقت رانندگی!؟ ... اینجا هم بارانی بود تا خود صبح از اول شب... باران چیز دیگری است خدانگهدارش

 
At ۶:۵۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

جدي بارون خيلي قشنگي بود../ بابت لينك در وبلاگ خودت و بلاگ نيوز واقعا ممنون هستم / چند تا طلبت

 
At ۱۲:۵۲ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

سلام . خیلی جالبه !!! شما اونجا از بارون لذت میبرید و ما اینجا ازش بیزاریم . در اینجا همه بی صبرانه منتظر برف هستند و در ایران بخاطر برف زیاد زندگی مختل شده . عجب آب و هوای عجیبی شده تو این کره خاکی ؟؟؟ عکسهای قشنگی بودن . مرسی . سبز باشی .

 
At ۱:۰۸ بعدازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

لطفا ببین:
http://mmoeeni.blogspot.com/2008/01/blog-post_4720.html

 
At ۱:۱۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

من را یاد احسان خواجه امیری می اندارد که میگه باران که می بارد تو می ایی البته نه برای بوش
عزیز من بارها امدم اینجا نمیشد کامنت گذاشت و ادرس داد

 

ارسال یک نظر

<< Home