یکشنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۸۶

مشتی از خروار ترانه ای که دلم را میلرزاند

طبق دعوت دوست عزیزم ویولت چند روزه مدام دارم به اهنگهایی فکر میکنم که برای من خاص هستند.
و بعد از چند روز به این نتیجه رسیدم که تعدادشون خیلی زیاده و واقعا بین اونها چند تا را انتخاب کردن کاریست بسی مشکل.

پس بدون ترتیب


1- یه شب مهتاب ماه میاد تو خواب
من و میبره با خودش بیرون
مثل شب پره
از توی زندون

خواننده فرهاد- شاعر احمد شاملو


2-تو که دست تکون میدی
به ستاره جون میدی


سیمین غانم


3-ضیافتهای عاشق را
خوشا بخشش
خوشا ایثار
خوشا پیدا شدن در عشق
برای گم شدن در یاد


داریوش


4- تو ای نایاب ای ناب
مرا دریاب دریاب


شهیار قنبری


5- اونی که میخواستی تو غبارا گم شد
مرغی شد و پشت حصارا گم شد
باد اومد و تو جنگلا قدم زد
اسم اونو از همه جا قلم زد

مرجان

6- اگه یه روز بری سفر
بری زپیشم بی خبر
اسیر رویاها میشم
دوباره باز تنها میشم


فرامرز اصلانی


7-من و تو درگیر یه حسیم
همین حس عزیز با تو بودن
همین شوق تماشا کردن تو
همین دل ضربه های هر شب من

علی لهراسبی

*****************


حیف که این 7 تا تموم شد


and


1- when i need you , i just close my eyes and im with you
when i need love , just hold out my hands and i touch love

celine Dion

2- good bye my love good bye
with very anjel sound

demis rosses

3- and i miss you
like desert miss the rain

averything but the girl

4- i dont wanna say that
they dont really care about us

michale jackson

5- hello , this is me that you looking for

lionel richie

6-you are not alone
i am here with you...

michael jackson

7-sweat sweet surrender
like a fish in the water
like a bird in the air

john denver
****
پینوشت :

دیشب انقدر فکرم مشغول ترانه ها بود که دعوت نامه یادم رفت بفرستم


بدینوسیله از

از خود با خویش

نیکات

آبچینوس

مسافری در کویر

سنجاقک آبی

یک هموطن

رختکن خاطرات

8 Comments:

At ۱۲:۵۶ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

سلام آورا جان عجب بازی سختی ...یعنی واقعا برای شمردن تمام آهنگهای مورد علاقه به وقت زیادی احتیاجه . سبز باشی .

 
At ۱۰:۵۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

ممنون عزیزم
عدد کم بود تقلب می کردی کاری نداشت که(زبون درازی)ویولت

 
At ۱۱:۰۰ قبل‌ازظهر, Blogger آورا said...

يه جورايي تقلب كردم. هفت تا خارجی هم اضافه کردم

 
At ۱۱:۱۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

منم اونایی که گفتی دوست دارم

 
At ۷:۱۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آورای نازنین ممنون از دعوتت برای بازی. به روی چشم, بازی هم می کنیم. به اون یکی مهربون هم سلام برسون. دلم براتون تنگ شده. روزهات شاد.

 
At ۹:۰۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

bah bah bah bbazi bazieh.... merci az yadavari e ahangaaye khoub... bezoudi ahangaamo minevisam

 
At ۳:۰۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آورا جان
دارم راجع بهش فکر میکنم
راستش مدت طولانیه که به خاطر کار زیاد موزیک گوش نمیدم چون موقع کار باید فکرم رو متمرکز کنم و بعدش هم انقدر خسته ام که ترجیح میدم یا کتاب بخونم یا فیلم نگاه کنم یا بهتر از همه کمی به خودم استراحت بدم اما مطمئنم که اگه فکرم رو جمع و جور کنم آهنگهای مورد علاقه و خاطره برانگیزم همگی مال دهه ی 80 خواهند بود.

 
At ۱:۰۶ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

آورا جان من قسمت آخر پستت رو ندیده بودم و به این خاطر هم در این بازی شرکت نکردم ولی راستش خیلی سخته نوشتن این هم آهنگی که دوستشون دارم , به همین خاطر ببخش که بازی نمیکنم . سبز باشی .

 

ارسال یک نظر

<< Home