جمعه، خرداد ۱۹، ۱۳۸۵

4از هر چمن گلی

  1. خوب این دفعه گلی به جمال کانالهای تلویزیونی.همشون برای پخش جام جهانی قفل شدند از کانالهای آلمانی و ایتالیایی تا عربی و همین بی بی سی خودمان بگیرید تا شبکه 3 جمهوری اسلامی. خوب در نتیجه ما خاورمیانه هایی که اسمش داریم یک جایی به اسم دبی زندگی میکنیم از دیدن مستقیم بازیهای فوتبال به نحو مطلوب معذوریم. امید عزیز توضیح کامل تری از این قضیه داده.
  2. از تمام دوستانی که برای پست پایین ما را راهنمایی کردند ممنون. نتیجه تصمیم را حتما بهتون خبر میدهم
  3. سه شنیه امتحان پایان ترم روانشناسی دارم.
  4. تو پرانتز عرض کنم من بازی آلمان -کاستاریکا را یه جورایی دیدم. و به نظرم خط دفاعی دو تا تیم خیلی خیلی ضعیف بود.
  5. من فوتبال را از کانال این دیدم. مطمئن نیستم همه بازیها را نشان بدهد. ولی فعلا افتتاحیه و دوبازیه اول را مستقیم پخش کرده.آدرسش را در زیر مینویسم.

Polsat Sport

Hotbird

Frequency:12284

Polarity:Horizontal

Symbol Rate : 27500

Code Rate:Auto

8 Comments:

At ۱۱:۴۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آورا جان

خوشحالم بازي رو تونستي تقريبا ببيني!!! اگه لطف كني فركانس اين كانال رو به من هم بدي ممنون ميشم.اصلا رو وبلاگت بذار شايد به درد خيلي ها بخوره در غير اين صورت بنده رستوان آريا تلپ خواهم شد!!! ممنون

 
At ۱۲:۴۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

من بازی رو از یه کانال مکزیکی دیدم که ظاهرا همه بازیها رو پخش می کنه فقط اشکال قضیه تو گزارششه. یکربع تموم داد می زنه گل بعد فرض کن ایران گل خورده باشه و این بخواد اینکار روبکنه اونوقت باید چیکار کرد( می دونم میشه صدای تلویزیون رو قطع کرد اما بعدش چی؟)

 
At ۱۲:۴۲ قبل‌ازظهر, Blogger آورا said...

شیف جان .ولی من ترجیح میدم جای زبان لهستانی .که یک کلمه ازش نمیفهمم . گزارش را به اسپانیایی گوش کنم. هم هیجان دار تره هم حداقل 4 کلمشو میفهمم.

 
At ۱۲:۵۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

متاسفانه نتونستم اين كانال رو بگريم...دليليش را هم نميدونم!!! دستگاه ما هم واسه عهد دقيانوسه !!! اي بابا

 
At ۳:۱۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

http://persianfile.com/?p=66
inja ro ye did bezan shayd komakye koneh

 
At ۳:۱۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

http://persianfile.com/?p=66
inja ro ye did bezan shayd komakye koneh

 
At ۱۲:۲۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

چه بهانه بیخودی از سفارت آمریکا ولی فکر خوبی برای سفر
از من می شنوی بیا آلمان .بالنسبه قیمت ها مناسب است . پاریس
کمی گران است ولی برای هر دو تا می توانم توصیه هایی بهت بکنم
که سفربرایت مناسب تر تمام شود. دیگر اینکه اسپانیا هم
می شود برای سفر توصیه کرد. اتریش به مراتب از این ها گران تر
است و بریتانیا و کشورهای اسکاندیناوی هم گرانترند.

 
At ۷:۵۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

چه جالب ماهواره هات بیرد وجلوشو بستن که .....

 

ارسال یک نظر

<< Home