دوشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۸۵

یک آورای اروپا ندیده!!

پارسال همین موقع ها ، دلم را زدم به دریا و رفتم برای ویزای امریکا اقدام کردم. دعوت نامه داشتم و خوب اقامت امارات هم چندوقتی ازش میگذشت. مدارک اشتغال به تحصیل و کار خودم و آراد و خلاصه یک پرونده به چه قطوری را دنبال خودم راه انداختم ، اما طرف مربوطه که ان ور میز نشسته بود حتی نیم نگاهی هم نکرد.
فقط گفت: شما تا حالا اروپا نرفته اید!
نمیشه اول برید آمریکا!!!!
خوب قیافه من را میتوانید حدس بزنید .چانه ام از تعجب چسبید به زمین. این یک قلمش را نشنیده بودم.
میخواستم بهش بگویم. هی یارو! من اگه خانواده ام افغانستان بودند الان کنسولگری اونجا بودم واسه ویزا. آخه این کشوره تو چی داره که تا من اروپا نرم نمیتونم واردش بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا امسال به صرافت افتادم برم اروپا. یعنی با آراد بریم اروپا. چون این یکی را به ما ویزا میدهند.
حالا مشکل اینجاست که کدام کشور برویم.؟
قصدمان برای مرداد-شهریور است.
آراد انگلیس را انتخاب کرده. اما من گفتم ، بذار با دوستان فرنگیه وبلاگستان یک مشورتی بکنم . نتیجه انکه شما خانمها و آقایانی که پایتان به اروپا رسیده . حالا یا مانده اید یا برگشته اید مملکت خودتان. کدام کشور را برای یک هفته پیشنهاد میدید؟( فکر جیب بنده را هم بکنید)

13 Comments:

At ۱:۱۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آوراي عزيز.
خوش بگذره اروپا.

 
At ۳:۱۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

من براي سفر يك هفته اي ايتاليا رو ترجيح مي دم كشور زيباييه

 
At ۶:۵۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آورا خانوم...انگلیس شدیدا گرونه. حتی من که با دلار اومدم اونجا واقعا گرون بود نسبت به جاهای دیگه اروپا. اگه بری ایتالیا فکر نمیکنم سفارت آمریکا به حساب بیاره که رفتی اومدی چون اونجا به همه ویزا میده...میمونه آلمان یا فرانسه...آلمان بد نیست فرانسه هم که خوبه. ولی جدی میگم من تو انگلیس خودم مونده بودم چرا همه چی اینقدر ناجور گرونه. ولی معتبرترین جایی که آمریکا قبول داره همون انگلیس هستش. به هر حال هر جا که میری خوش بگذره. در عین حال ممنون از زحماتت. به اون یکی مهربون هم سلام برسون.

 
At ۷:۰۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

من توصیه میکنم بری فرانسه. واقعا زیبا و دیدنیه و زیاد هم گرون نیست البته نسبت به انگلیس. بری پاریس اصلا دلت نمی خواد دیگه برگردی.

 
At ۱۲:۱۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

برو ايسلند :)

 
At ۲:۳۹ قبل‌ازظهر, Blogger Tila said...

من پيشنهاد می کنم بری ايتاليا يا اسپانيا چون هم ازون هست هم خيلی خوشگل اگر اهل موزه باشی فرانسه خيلی خوبه اما خوب آن هم نسبتا گرون هست. بهت بگم که انگليس وحشتناک گرون هست حتی از ژاپن هم گرونتر هست مخصوصا هتل هاش . اين ايرلند هم دست کمی از آن انگليس نداره٬ کلا انکار گرونترين کشور اروپا هست. به هر حال اگر خواستی بيايی ايرلند يو وری ول کام نياز به هتل هم نداری .

 
At ۹:۵۴ قبل‌ازظهر, Blogger آورا said...

تیلا جان ممنون از دعوتت .شما دیگه زیادی به فکره جیب مایی! (چشمک)

 
At ۹:۵۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام خانم محترم!!! اين انصافه ما در گرماي بالاي 60 درجه باشيم شما پاشيد بريد اروپا !!!‌شوخي...من فقط به آلمان و تركيه سفر داشتم.مطمئنا هتل ها گرونه.سعي كن يه آشنا جور كني كه ديگه هتل احتياج نداشته باشي...قانون دوبي رو ببر اروپا...!!! در مورد بعد از بازي هم من با جميرا بيشتر حال ميكنم.اميدوارم ببرند كه جميرا رو بتركونيم!!! موفق باشي

 
At ۸:۱۷ قبل‌ازظهر, Blogger دختر آفتاب said...

والله عزيز جون من كه پام به خوزستان و شهرهاي جنوبي هم نرسيده نمي تونم هيچ نظري بدم :)
(بگو حالا كي به تو گفت نظر بدي‌:دي)

 
At ۶:۲۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

نمی دونم چرا همیشه سوییس رو ترجیح داده ام ... من البته کلا اروپا ندیده ام

 
At ۶:۲۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

چرا نمی یای کانادا؟!!!! کلی دوست هم اینجا داری.

 
At ۸:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

اسپانیا یا پرتقال آورا جان برای آب و هوا و استراحت و انگلیس و فرانسه برای جاهای دیدنی.

 
At ۳:۰۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

تفريحی مادريد ، اسپانيا. ولی اگر يک هفته است فقط لندن. انگليس و کلی هم تو دهن کنسولهای آمریکا زده ای. هم فال و هم تماشا...

 

ارسال یک نظر

<< Home