یکشنبه، اردیبهشت ۱۷، ۱۳۸۵

-3از هر چمن گلی

  1. چند شب پیش خواب دیدم یه پنگوئن بزرگ اومده بغل تختخوابم ایستاده . از اون شاه پنگوئن ها..نر بود. انگشت اشاره مرا کرده بود داخل دهنش (نوکش) .تو خواب میخواستم آراد را بیدار کنم . نشانش بدهم. اما بیدار نمیشد. حس بسیار جالبی بود. آرامش و قدرتی که داشت و من هم اون موقع و هم بعدش که از خواب پا شدم حس خوبی داشتم..
  2. واقعا نمیدونم چی باید بگم. خودتون ببینین دیگه!!!!!!!!!!!!!
  3. دارم مجموعه قصه های صمد بهرنگی را میخوانم. و این قصه "تلخونش" را. که بسیار دوست دارم.
  4. اینجا تازگیها فیلمهای ایرانی را ماه به ماه میاورند اکران. قبلا هم این کار را می کردند . اما خیلی مرتب نبود. بعد از اکران " ازدواج به سبک ایرانی" حالا این ماه نوبته فیلم "مکس" است. و جالب اینجاست که باید رزرو کنی. چون معمولا تا سه روز بعدش کامل بلیطها فروخته شده. برنامه بعدی اکران هم " هوو" است.
  5. در هر سنگی انسانی به خواب رفته است ..........................در هر انسانی ، آوازی* (این را ببینید)

*عمران صالحی

6 Comments:

At ۸:۱۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

منم از قصه های صمد خوشم میاد تلخونش قشنگه و الدوز و همچنین کچل کفتربازش

 
At ۱۱:۱۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

بچه که بودم 9 یا 10 ساله تموم کتابهای صمد رو خوندم و هنوزم همش یادمه.
خواب حیوون مورد علاقه منو دیدی؟ پنگوئنه رو می گم :))

موفق باشی الهه باد

 
At ۳:۴۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام ...
انشا... خوابی که دیدید خیره .دیدنیهایی که گذاشتین واقعا دیدنی بود

 
At ۷:۱۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آورا جام منم عاشق قصه تلخون بودم
ببینم ازدواج به سبک ایرانی رو دیدی؟
اون پنگوئن انگشتت رو قطع نکرد؟(کله چرخون

 
At ۲:۲۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

اولا خونه نو مبارک....حداقل تو از شر ادا اصول این پرشین راحت شدی. کتاب تلخون وخیلی وفت پیشا که یه الف بچه بودم خوندم وجالبه که فقط یکی از داستاناش برام جالب بود! همونی که دختره و روستا خیلی زود شوهر می کنه !! از اول هم فیمینیست تمام بودم وخودم خبر نداشتم .

 
At ۱۲:۰۷ بعدازظهر, Blogger دختر آفتاب said...

1. من فكر مي كنم اگه اون خواب رو ديده بودم حتما از ترس سكته كرده بودم! اين آرامشي كه نوشته بودي برام خيلي جالب بود!
2.چي بگم والله سوادشون منو كشته!!!
3. خوندمش واقعا قشنگه
4. هي جووني كجايي كه هر روز سينما پلاس بوديم :دي
5. چشم
سبز باشي

 

ارسال یک نظر

<< Home