سه‌شنبه، فروردین ۲۲، ۱۳۸۵

تفاوت از زمین تا آسمان است!

به نظر من یک فرق اساسی که بین آقایان و خانوم ها وجود داره در توجه به تمیز و مرتب بودن محیط زندگی یا کار است.
به نظر من در این مورد اقایان به چند دسته تقسیم میشن:
  1. افرادی که اگر 100 سالم ظرف میوه وسط سالن رو زمین باشه امکان نداره برش دارن بذارن سره جاش و هر دفعه پاشونو بلند میکنند و از روش رد میشن. بنابر این ازشون توقعی نیست که خاک روی مونیتور و یا ظرفهای نشسته خیلی جلب توجهشونو بکنه.
  2. یک گروهی ظرف میوه را میبینند اما باز هم سر جاش نمیذارند . بلکه فقط از سر راه خودشون برش میدارند.(یا نمیدونن جاش کجاست یا اصولا مهم نیست)
  3. گروهی هم همیشه منتظرند که یک کسی پیدا شه و ظرف را برداره. و اگر پیدا نشه !!منتظر معجزه میمونند ( ظرف را میبینند. میدانند هم جاش اون وسط نیس . اما باز انقدر ها مهم نیست که زندگی را مختل کنه و بخوان براش انرژی صرف کنند)
  4. بعضیهاشونم که تمییزن دیگه شورشو در میارن و اصولا تو گروه وسواسیا جا میگیرن. ولی باز هم خودشون دست به سیاه و سفید نمیزنند بلکه بقیه ( همسر- مادر- منشی- خدمتکار) وظیفه داره همه جا رو مثل گل کنه تازه آقا بازم ایراد میگیره.

خلاصه.....تنها جای امیدواری اون گروهین که حدا قل وقتی بهشون میگی : میشه این لباساتو بذاری سر جاش ،میگه چشم! و بعد از چند تا چشم گفتن انجام میده

یا اگر ازش بخوای تو تی کشیدن کمکت کنه بهت نه نمیگه..

..هیچ وقت نباید انتظار داشت که خود جوش پیشنهاد بده که بیا خونه را تمییز کنیم. یا خودش برای این تمییزی یا نظم اقدامی بکنه

حالا بر عکسش خانومها که دیگه نیاز به توضیح نداره

13 Comments:

At ۲:۰۸ بعدازظهر, Blogger دختر آفتاب said...

من از دسته سوم هستم :(

 
At ۲:۲۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

منم با دسته بندیت موافقم

 
At ۳:۴۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

والا من فكر ميكنم اكثر اقايون بر حسب موقعيت در زماهاي مختلف تو گروهاي مختلف قرار ميگيرند.
ولي حق با توئه خيلي به ندرت پيشنهاد خود جوش شنيده ميشه ازشون

 
At ۷:۰۸ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

ای داد ای هوار من الان معترضم اما بچم رو گازه می رم میام مراتب اعتراض شدیدالحن خودمو به سفارت امارات ابلاغ می کنم ...
با احترام
یه پسر ترسو

 
At ۱۰:۰۰ بعدازظهر, Blogger آورا said...

شیفت جان...کلی خندیدم. ممنون

 
At ۱۱:۲۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
خوب اینطور که شما نوشته اید، من باید جزو گروه اول و گروه سوم بصورت همزمان باشم!

 
At ۱۰:۵۶ قبل‌ازظهر, Blogger دختر آفتاب said...

من دوباره و سه باره هم اين پست رو خوندم ... خانما هم مي تونن تو اين دسته بندي به راحتي وارد بشن نياز نيست زياد فكر كنن :دي

 
At ۶:۰۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آره عزيزم می خوام ايران باشه.

 
At ۱:۰۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

are azizam mikham oon niazmand too iran bashe va daghighan too tehran. bayad aval check konam.
javabe oon bazi ba adad ham eine.
kari nadare ke ! hamishe adadi ke bedast miad mazrabe 9 hast. va too safheye akhar mazrabhaye 9 hame ye sheklan faghat nokte eine ke random sheklo vase har bar click avaz mikone masalan ye bar hameye mazarebe 9, alamate @ hastan che hasele tafrigh 9 bashe che 18 ya 45 va... va ye bar dige masalan hameye mazarebe 9, alamate & hastan. faghat kalake

 
At ۱:۲۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

 
At ۱:۲۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

vay az khande mordam! vaghean ke dorost gofty, faghat ye chize koochoolooye dige ham be nazaram hast, oonam ine ke bad az chashm goftam hodoodan ye saaty migzare ke oon karo anjam bedam.
mardaye famile ma ke injoorian!d:

 
At ۱:۳۶ بعدازظهر, Blogger آورا said...

دلا جان برای همین گفتم بعذد از چند تا چشم گفتن!!!یعنی زمان میبره

 
At ۱۲:۳۹ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

اوه! می‌شود چند دسته تقسیم‌بندی‌ی دیگر هم عنایت بفرمایید من باب تفریح و مزاح؟

 

ارسال یک نظر

<< Home