شنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۸۹

کیک شور تولد

دیروز تولدم بود.
برای من که روز تولدم خاص ترین روز خداست. دیروز روز عجییی بود. کلا امسال سال عجیبی بود . و این اردیبهشت که شبیه جهنمی شده از خبرهای بد. این عجیلی و گنگی را برای من چند برابر کرده است
دیروز روز تولد من بود
روز تولد احمدرضا احمدی هم بود. شاعر عزیزی که حتما میشناسیدش.
روز تولد محسن روح الامینی هم بود. او که پارسال بود با هر آنچه که اعتقادش بود و امسال نیست .
حالا گیریم آقای احمدی 70 ساله شده باشد با کوله باری از تجربه های گوناگون و من 32 سال را تمام کرده باشم و اویی که دیگر نیست.
اما احتمالا هر دوی ما وقتی صبح روز 30 اردیبهشت شنیدیم که آقای محمد نوری زاد را به قصد کشت در زندان زده اند. روزمان تلخ شده. وقتی شنیدیم ضربه مغزی شده. کاممان تلخ شده
وقتی خبر دار شدیم که جعفر پناهی هنوز در اعتصاب غذاست دلمان گرفته است.
پیش خودم میگویم. کدام تولد؟ کدام لبخند؟ کدام شیرینی؟
فعلا شوری اشک است و دلی نگران و ذهنی مضطرب.
امیدوارم 30 اردیبهشت سال آینده یهتر از امسال باشد. سبز تر. شاد تر


*******

من بسیار گریسته ام
هنگامیکه آسمان ابری است
مرا نیت آن است
که از خانه بدون چتر بیرون باشم
اما کنون مراد من است
که از این پنجره برای باری
جهان را آغشته به شکوفه های گیلاس
بی هراس و بی محابا ببینم.


احمد رضا احمدی

برچسب‌ها:

9 Comments:

At ۱:۳۰ قبل‌ازظهر, Anonymous دلا said...

من هم امیدوارم سی ام اردیبهشت سال نود بهتر از امسال باشه...
ولی با این اوصاف دوست دارم بهت بگم، آورای عزیز، تولدت هزار هزار بار مبارک...
سال دیگه این موقع، دو تا نی نیِ کوچولو و خوشگل هم کنارت هستن....
بوووووووووووووووووووووس

 
At ۳:۱۱ قبل‌ازظهر, Blogger RS232 said...

تولد شما مبارک

 
At ۶:۳۴ قبل‌ازظهر, Anonymous نق نقو said...

تولدت مبارک
و
بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
باردگر روزگار چون شکر آید

 
At ۸:۴۵ قبل‌ازظهر, Anonymous پیر فرزانه said...

امروز نه آغاز و نه انجام جهان است
ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است تولدت مبارک
شاد باش و امیدوار به روزهای سبزآینده

 
At ۹:۰۹ قبل‌ازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

من هم معتقدم امسال سال غریبی است ... با این همه تولدت مبارک؛ حتما مبارک

 
At ۱:۲۴ بعدازظهر, Anonymous samira said...

سلام
تولدت مبارک باشد
ادم از لحظه دیگرشم خبر ندارد چه برسد به سال دیگر
اما میدونم برد در این است که لحظه به لحظه رفتن را زندگی کنیم

 
At ۱۲:۲۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

paeeezbaan
omidvaaram saale bad tamame tavaldhayeman sabz bashad omidvaram va joz talkhi az dast dadane azizaneman bashad na in hame ghobaro nefrat
+tavalodet mobarake dooste man
sabz bashi

 
At ۹:۱۲ قبل‌ازظهر, Anonymous نسیم said...

تولدت مبارک غصه نخور رسم دنیای نامرده

 
At ۷:۰۰ بعدازظهر, Anonymous سعید said...

سلام . تولدت مبارک عزیز . آرزو می کنم دعایت مستجاب شود و سبزی به کاشانه مان برگردد . سبز بمانی عزیز .

 

ارسال یک نظر

<< Home