سه‌شنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۷

کتاب جذاب شما

لیلای عزیزم در وبلاگ عاقلانه موضوعی را مطرح کرده که برای خود من هم همیشه جذابیت خاص خودش را داشته.اصل موضوع را میتوانید آنجا بخوانید.
اما در پی اون یک بازی را پیشنهاد داده.
اینکه :
جذاب ترین کتابی که دوست دارید بخوانید راجع به چیست ؟

خوب من دوست دارم یک کتابی داشته باشم که بشه نیت کرد و ازش هر سئوالی را پرسید و اونم جوابش را بهم بگه. یعنی در حالت عادی ورقاش سفید باشه. وقتی ازش سئوالی میپرسم بگه. و فقط هم به من جواب بده.
مثلا از گذشته ،حال، آینده.
سئوالات ماورا الطبیعه. یا حکمت خداوندی. راجع به شخصیت افراد یا استخاره برای انجام دادن و ندادن کاری. خلاصه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد توش باشه.

خوب حالا من هم از یک سری از دوستان دعوت میکنم

در راه...

دلا و زندگی

الهه مهر

مسافری در کویر

بانوی ماه و آب

4 Comments:

At ۱۲:۱۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

عین کارتون سطل سحر امیز

 
At ۱۲:۱۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

اون کامنت قبلی هم من بودم هااااااااااا....صورتک نیش باز...

 
At ۲:۴۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

چه هیجان انگیز . منم از این کتابها دوست دارم . راستی مرسی که نوشتی

 
At ۲:۴۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آورای عزیز
این پست رو الان دیدم . چقدر جالب در مورد کتاب مورد علاقت نوشته بودی .
ممنون که از من هم دعوت کردی تا شرکت کنم
به زودی دعوتت رو لبیک می گم و می نویسم .
می بوسمت .

 

ارسال یک نظر

<< Home