چهارشنبه، بهمن ۳۰، ۱۳۸۷

11232 روزه ام من

این آدرس برایم روی ایمیل اومد

http://paulsadowski.org/BirthData.asp

تاریخ تولدتان را که بزنید . کلی آمار به عدد و رقم برایتان ردیف میکند. روزهای خوش یمن و بد یمنتان را میگوید و اینکه چند دقیقه است که زنده اید و شمع تولدتان چقدر آب را بخار میکند و ...

داشتم فکر میکردم اگر در این عددها و رقمها احساسات من هم معلوم میشد . لابد مینوشت که متولدین این روز خورشت قیمه دوست دارند و از ماهیچه بدشان میاید.
عطرهای خنک را به عطرهای شیرین ترجیح میدهند.
گل مورد علاقه شان یاس است
و خیلی چیزهای دیگر

5 Comments:

At ۱:۴۷ بعدازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

من هم:
12,286 روزه

 
At ۲:۰۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

فکر کنم سایتش برای من هنگ کنه که بخواد تعداد روزهای عمرمو بگه .....صورتک نیش باز.....

 
At ۱:۴۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
پرشین بلاگرز «خبرخوان امارات» («گرافیکی» و «تکست»)؛ و «لیست و فید وبلاگهای فارسی امارات» را ارائه کرده است.

از پرشین بلاگرز و «خبرخوان امارات» بازدید فرمائید.

http://persianbloggers.blogspot.com/2008/11/uae-p.html

 
At ۶:۳۴ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

!!!

 
At ۹:۴۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

خیلی وقت پیشا فکر کنم امتحانش کردم یه سایت هم بود که روز تولد اینا رو می دادی بهت می گفت توی سالهای خیلی قبل تر کی و کجا زندگی می کردی اون خیلی باحال بود .

 

ارسال یک نظر

<< Home