دوشنبه، دی ۰۲، ۱۳۸۷

وارد سال ششم شدم





از روز اولی که این وبلاگ را در پرشین بلاگ ساختم تا به امروز 5 سال میگذره
خوشحالم که هنوز دارمش و مینویسم.
این صفحه از روز اول برام مثل یک دلگرمی بوده. اینکه تنها نیستم و دوستانی دارم که میان اینجا و از حالم با خبر میشن و من از حالشون.
هر چند خیلیاشونو ممکنه هیچ وقت نبینم یا اسمای واقعیشونو ندونم. اما این اصلا مهم نیست. وبلاگ را دوست دارم. چون ادما بی توقع میان و میرن.
برای من که اینطوریه. دوست داشته باشی. میخونی و مینویسی و پیغام میذاری. هیچ چیزیش زورکی نیست.
یک صفحه خصوصی که فقط به خودت مربوطه چی دوست داری توش بنویسی. و به تعداد ادما میتونه مختلف و جذاب باشه. میتونه در هر حد و اندازه ای تاثیر گذاری خودش را داشته باشه
و همینه که یک وبلاگ را منحصر به فرد میکنه
.
دوستای عزیز وبلاگی ممنون از نوشتهاتون

13 Comments:

At ۲:۰۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

حلوه حلوه... مبروك ايتها الاخوة العزيزه.... ادام الطريق كمثل القديم الي المستقبل والابد و حفّظ الوبلاج بشكل المحبوب بلطف الله و عونه

:))

حالا يه دور بندري هم برقصيم كه تكميل بشه

حالشو ببر:))

 
At ۱۰:۱۱ بعدازظهر, Blogger آشپزباشی said...

به به من نمی دونستم این آقا رضای آبچینوس عربی هم بلده! ;-))
مهمش همین تداوم است به نظرم.
مبارک باشد

 
At ۱۱:۰۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

به به پس با هم هم سنیم در این وادی
من «شهلا رضایی» از تهران، هیبده ساله;)
امیدوارم همیشه تندرست و در وبلاگری پایدار یمونی عزیزم
"راستی نام حقیقی خودت آورا است!؟"
---

من نیز با پرشین بلاگ آغاز کزدم و از وارد دو سالگی شدنم، دات کام شدم
ولی اواخر ماجرا یعنی هنوز 5 ساله تشده بودم که با تمام آرشیوم رفتم وردپرس و هنوز در خدمت دوستان هستم
فدایت و پایدار باشی نازنینم..."بـــوس، ماچ..."

 
At ۱۱:۵۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

تبریک!خیلی خوشگل اما کم مینویسی!

 
At ۲:۰۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
خیلی خیلی مبارکه ... قدمت وبلاگ من خیلی مونده به شما برسه ولی در همین مدت هم واقعا به زحمت حفظش کردن و خوب متوجه شدم که وبلاگ داری واقعا مشکله اما با همه ی این اوصاف وجودش رو تو زندگیم مثبت می دونم .

 
At ۸:۰۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

Happy Birthday

 
At ۱۰:۵۱ بعدازظهر, Blogger آمیز نقی خان said...

تولد 5 سالگیت مبارک
همیشه خوش وسلامت وشاد باشی ووبلاگت هم برقرار

 
At ۱:۲۹ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

به به مبارکا باشه آورای عزیزم . امیدوارم که همیشه اینجا جایی باشه برای نوشتنت تا ما هم فیضی ببریم . مرسی از اینکه مینویسی . میدونی که ارادت دارم آورا خانوم گل . میبوسمت . قبل از این که یادم بره من اسم اصلی ام شهره ست و اگر تو فیس بوک باشی میتونی عکسم رو هم ببینی . من از همون اولش تا به الان که حدود شش سال اندیست وبلاگ مینویسم هیچوقت هویت اصلی ام رو کتمان نکردم . با بهترین آرزوها . سبزباشی .

 
At ۲:۳۷ بعدازظهر, Blogger zagros said...

با سلام به ایران و ایران پرست
شما جزئی از ایرانیان خارج از ایران هستید منم همینطور اما این کجا و اون کجا
یک سال که از ایران زده ام بیرون به امید رفتن نیوزیلند پیش پسر عموم از وقتی پا گذاشتم تو این خراب شده نه راه برگشت برام مونده و راه رسیدن به یک جزیره ای جهنمی جایی که از این جهنمستان رهایی پیدا کنم
شماها که در اروپا هستید راه رسیدن به جایی که از این بیهودگی خلاص شم سراغ ندارید.ممنون میشم کمکم کنید در این زمینه میترسم باقی عمرمم در این شهراشوب تلف شه
azayemani.blogfa.com

 
At ۵:۳۴ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

ممنون که اینجا رو درست کردی که من دوست نازنینی مثل تو رو پیدا کنم. روزهات شاد آورای نازنین.

 
At ۱۲:۲۲ بعدازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

سلام ... چه مبارک ؛ چه جالب ... پاینده باشی:

http://mmoeeni.blogspot.com/2008/12/blog-post_7544.html

 
At ۱۲:۵۱ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

ازه عزیز منم وارد سال 5 شدم با این تفاوت که بلاگ قدیمم پرید و هنوز دنبال راهی هستم که ارشیوی که سیو کردم زنده کنم

 
At ۵:۰۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

منم تزم همینه.
مبارکه خانوم.

 

ارسال یک نظر

<< Home