پنجشنبه، آذر ۰۱، ۱۳۸۶

از هر چمن گلی 15




1-بزرگي مي‌گفت: مراقب افكارت باش چون به حرفهايت بدل مي‌‌شود. مراقب حرفهايت باش چون به اعمالت تبديل مي‌‌شود. مراقب اعمالت باش چون به عادت‌هايت مبدل مي‌شود. مراقب عادت‌هايت باش چون به شخصيت تو تبديل مي‌شود. مراقب شخصيت خود باش چون به سرشت تو تبديل مي‌‌شود و مراقب سرشت خويش باش چون به سرنوشت تو تبديل مي‌‌شود.

2- من خوبم. خیلی خوب. فقط کمی سرم شلوغه . درسهای دانشگاه خیلی زیاده و تمرکز زیادی میطلبه که همین هودش باعق میشه من نتونم روی چیز دیگه ای فکر کنم.در حال حاضر دو تا کتاب توی دستم دارم یکی شفای زندگی لوییس هی است که باید خلاصه ای که ازش در آوردم ادیت بشه و دیگری نجوای فرزانگان ذن که باید با عرفان اسلامی تطبیقش بدم. . کارهای رنگ شناسی و طراحی پابه هم که حسابی وقت گیره.

3-اینجا هنوز هوا گرمه.هفته پیش چند روز مه سنگینی را دم صبح و آخر شب داشتیم. از اون مدلیاش که ادم را میبره به حال و هوای جاده چالوس. از اون مدل ها که تابلوی خیابونا معلوم نیست و 3 بار گم میشی تا راه خونت را پیدا کنی

4-من عاشق عروسک و اسباب بازیم. مخصوصا لگو. یادتونه که؟؟ وقای بچه بودم و با لگو بازی میکردم گاهی یک تیکه کم میومد . و تمام زحمتای آدم نصفه میموند یا مجبور میشدیم طرح را عوض کنیم. اون موقع ها آرزوم بود یه مغازه پر از مهره های رنگی لگو در سایزهای مختلف که هیچ وقت هیچی کم نیاد. حالا اینجا این مغازه هست. به کسی نگینا اما گاهی میرم توش کنار دست بچه های کوچبک روی این سه پایه رنگیا میشینم و خونه سازی میکنم. بیچاره این فروشنده ها نمیدونن بیرونم کنند یا بهم بخندند

5-اینم یه موسیقی

6 Comments:

At ۲:۱۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

salam khoshhalam ke halet khobe
az isfahan bargashtam onja behem khosh gozasht az to rahesh emtonam be in serahat begam ye dore tasalsole dige migzare.barat koli energi haye khob mifrestam eteghadam ine ke khob dari pish miri omidvaram ke natije begiri.
masjed lotfollah ro ham didam norhaye zibash khalvatesh v kholosesh besyar mahshar bood negaham ro ba negahet dar ham amikhtam ta to ham lezat bebari hesam in bood ...az zayanderood begam ke hotelemoon ro be rood zibash bood v.. JAT KHALI BOOD

 
At ۲:۵۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

خوبه که خوبی و مشغول کار و زندگی

 
At ۱۰:۲۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
چه خوشحالم کردی که بهم سر زدی.
و خوشحالم که خوبی و سلامت.

 
At ۱۲:۳۹ قبل‌ازظهر, Blogger ... said...

آورا جان سلام ببخش که خیلی وقته بهت سر نزدم . همه اش تقصیر این بلاگ رولینگ دیوانه ست که تازگیها خیلی قروقاطیه . هر وقت دوست داره پینگ میکنه . خلاصه شده مثل این شانسی هایی که زمان بچه گی میخریدم . شماره یک خیلی جالب بود . امیدوارم که در درسهات موفق باشی . درمورد لگو هم من هم بسیار دوست دارم و هر وقت دخترم بازی میکنه خودم هم میشینم و خونه میسازم ولی امان از نداشتن آخرین مهره ها که همه زحمات رو به هدر میده . با بهترین آرزوها . سبز باشی .

 
At ۳:۴۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

salam on matlab ro to baram dade bodi dooste khobam toii dige balaaaa..be goli ham koli salam beresoon.baratoon ax haye isfahan ro mifrestam kam kam be amir salm beresoon

 
At ۷:۱۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

قربان وفای تو خانم مهربان. من‌ام خوش‌حال‌ام که تو خوبی و فقط گرفتاری گرفتاری درسی‌ست. دوست‌ات دارم آورا جان.

:*

 

ارسال یک نظر

<< Home