یکشنبه، اسفند ۲۰، ۱۳۸۵

روح بزرگت را میستایم


غزال را به خوبی یادم هست. شاد. شیطون و همیشه خندان. دوست دوستم بود و سالها هم مدرسه ای بودیم.
چند هفته پیش در پرس و جووی از دوستان دبیرستان خبر دار شدم که 1 سالی است درگیر تومور مغز شده و در عین حال خودش را وقف موسساتی همچون محک کرده.
برایم جالب بود.
احساس بد از حال دوستی قدیمی و در عین حال ، حسی خوب از اینکه اسیر بیماری نشده و خودش را وقف کارهای خیر کرده.
در اینترنت دنبالش گشتم. پیدایش کردم .
وبلاگش را
وبلگ موسسه ای که میخواهد ثبت کند.
از طریق همین وبلاگ با خبر شدم که گویی سلامتی اش را باز یافته
موسسه سپاس ( سلامتی پس از سرطان).
****
دو ست داشتم به شما معرفیش کنم.
عزیزی را که بیماریش را باور نکرد.
و قدرتمند در برابر ان ایستاد. با دلی شاد و لبی خندان . مثل همیشه.

7 Comments:

At ۳:۴۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

be omide salamatye hameye bimaran...
ahsant ba esteghamat ghazal...
dela

 
At ۷:۲۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

چه لحظه زیبایی است بی توجهی به خود و توجه به دیگران و شفا گرفتن از ان

 
At ۲:۳۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

این فقط و فقط کار اراده است و خواستن!

 
At ۲:۳۷ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام آورا عزیز...
سال نو را پیشاپیش بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشید

 
At ۱۰:۰۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

غزال عزیز برایت آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم

 
At ۱:۳۷ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

قدرت روحی بالایی میخواد. براش دعا میکنیم

 
At ۱۰:۳۹ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام توي گوگل سرچ مي كردم كه به اين بلاگ رسيدم! دنبال كتاب يا مطلبي در مورد شاقول ابن سينا ام كه توي بلاگ قبليت نوشته بودي يه كتاب از نمايشگاه كتاب به اسم شاقول اسرار خريدي ... اگه لطف كني مشخصاتشو به من بدي (انتشارات و اينا) خيلي ممنون مي شم ... توي ياهو ادت كردم چون ديدم در مورد هاله بيني مي دوني بهتره اونجا آف بزاري چون ديگه به بلاگم سر نمي زنم ...

مرسي

 

ارسال یک نظر

<< Home