دوشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۸۶

اصفهان در24 ساعت!



مامان بابا که رفتند تصمیم گرفتم یه سقر یه روزه برم اصفهان. اصفهان را خیلی دوست دارم. مخصوصا زاینده رود و مسجد شیخ لطف الله و بازار عطارها و مسگرها.
چند سالی هست اصفهان را یک روزه میرم . . احساس خوبی بهم میده. صبح زود کنار زنده رود صبحانه خوردن. امسال آب رودخانه لب به لب سنگ فرشهابود.. پر پر.
.بعدش رفتم مسجد شیخ لطف الله عاشق اون نورشم که از لای اون پنجره میتابه تو. ساعتها میشینم و نگاش میکنم. توی اون فرو رفنگی کنار دیوار میشینم. . انرژی عجیبی داره اونجا. مخصوصا وسط مسجد زیر گنبد که وایسی و چشاتو ببندی اصلا انگاری نفست میخواد بند بیاد
بعدش رفتم بازار. کلی به سبزی خشکا ناخونک زدم کشک خوردم و آلو وحشی . ادویه هفت زنگ خریدم و قره قروت . و....
یه چیز دیگه هم که در اصفهان روح من را شاد میکنه لهجه زیبای اصفهانیست..
و دوستای خوب اصفهانی که در اصفهان و گوش کنار دنیا دارم
****
مسافرت یک روزه را برای این دوست دارم که ادم زمانش محدوده و در نتیجه از 100 % زمان استفاده میکنه برای اونجاهایی که دوست داره تو این مدت ببینه. مثلا شما اگر یه روز وقت داشتید کجاهای اصفهان را علاقه داشتین ببینید؟
****
عکسها که معلومه زاینده رود و مسجد شیخ لطف الله است.
اینم آهنگی که اونجا توی ذهنم بود. نیلوفرانه

5 Comments:

At ۴:۴۱ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

"عاشق نور" ... خیلی جالبه

 
At ۴:۴۲ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

... راستی چرا اون همه علامت تعجب؟! /ا

 
At ۱۲:۱۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

man nadidamet too esfahan:) heif shod. vali shahre zibaeeye esfahani nistam vali salhast inja zendegi mikonam

 
At ۶:۴۶ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

آهنگ رو پخش کردم و عکسها و نورها رو نگاه کردم. دلم بیشتر تنگ همه‌ی این حال و هواها شد. یادته امروز که باهات حرف می‌زدم گفتم کسی متوجه نمی‌شه. می‌دونم تو متوجه می‌شی چی می‌گم. ممنون از عکسهای زیبا. با اون یکی مهربون هم سلام برسون.

 
At ۱:۵۰ قبل‌ازظهر, Blogger Baroon said...

من چون اصفهانی هستم فکر کنم همه جاشو ديده باشم . اما الان که سالی يکبار ۳-۴ روز ميرم اصفهان فشرده تر ميبنمش . و قبول دارم که هر چقدر وقت کمتر باشه کيفيت بالاتره . من کوه آتشگاه رو دوست دارم چون از اون بالا اصفهان خيلی زيباست و خلوت هم هست . کنار رودخانه هم قسمت ناژنان که حالات مزرعه ای زمينهای اطرافش حفظ شده

 

ارسال یک نظر

<< Home