شنبه، فروردین ۱۹، ۱۳۸۵

از هر چمن گلی-2

  1. کلاسهای دانشگاه از پنجشنبه شروع شد. 16 واحد درسی این ترم دارم. مکاتب و زمینه های روانشناسی.
  2. یکی از مزخرفترین کتابهایی که تا حالا خوندم کتاب "کتاب تاریکی" نوشته " هیوا مسیح" است. هر چقدر از کتابهای قبلی این نویسنده من لذت بردم از این یکی.... !!! فکر کنم این کتاب و فقط واسه خودش نوشته. چون من به عنوان خواننده هیچی ازش نفهمیدم.
  3. یک بازی با اعداد امروز به دستم رسید. جالبه . دوست داشتید امتحان کنید . اگر رازشم فهمیدید به منم بگبن تا از حالت علامت سئوالی خارج بشم.
  4. باور نکردنیه . اما هنوز هوای دبی خنکه .
  5. اون کنار ( سمت راست ) یه جای کوچولو هست که من گاهی توش به مطالبی که دوست دارم لینک میدم

5 Comments:

At ۱۱:۴۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

من ئاون درس اول رو پاس کردم البته مدل ایرانیشو برام زیاد لذت بخش نبود اما بدم نیست اگه ادم دقت کنه و اونو بزاره کنار مثلا فلسفه و مدیریت و اجتماعی می بینه همه اینها یه جورائی همه نظریه های توی یه سال شبیه همند من بیشتر از روانشناسی شخصیت خوشم میاد
در مورد بازی اعداد هم سعی کن شکل عدد 45 رو یادت باشه و همیشه دقت کن که اون شکل در هربار تکرار عوض میشه اما همیشه شکل عدد 45 نشون داده میشه

 
At ۱۱:۵۶ بعدازظهر, Blogger آورا said...

شیفت جان قبول که همه عدد 45 است اما بار من نمیفهمم که چه جوری شکل ععدد 45 با شکل عدد انتخابی من یکی در میاد؟

 
At ۱۲:۴۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام
راستش من قانون ریاضیشو نمی دونم اینم که می گم از روی بازی فهمیدم
ظاهرا نتیجه محاسباتی که ما انجام می دیم همیشه به یکی از اعداد زیر ختم میشه
9,45,18,27,36,54,63,72,81
و اگه دقت کنی شکل جلوی این اعداد در هر بازی یکسانه یعنی شبیه به همه
خوب اگر نتیجه محاسبات فقط به یکی از این اعدا ختم بشه و شکل جلوی این اعداد همیشه مثل هم باشه و همون شکل نشون داده بشه طبیعی که جواب نشون داده شده همیشه درسته

 
At ۱۱:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

سلام جالب بود راستی از تحصیل در دبی راضی هستی میشه از دیپلم اومدد چقدر هزینه میخواد واسه دندانپزشکی

 
At ۱۲:۳۳ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

salam dooste aziz....in chand poste akhareto didam kheili jaleb bood.rasti ba ejazatoon in bazi ro ke too in post gozashte boodi mikham bezaram too weblogam.albate ba zekre name shoma.

 

ارسال یک نظر

<< Home