سه‌شنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۹۰

دنیای کودکانه دوقلویی

هنوز سیزده ماهشان تمام نشده . اما چند روزی است که دیگر مثل سابق دعوایشان نمیشود. این یک سر اسباب بازی را بگیرد آن یکی آن سرش را و دو تایی جیغ بزنند. این روزها ، مینشینند کنار هم و با هم حرف میزنند. من که نمیفهمم چه میگویند اما هر چه هست سر خودشان دوتایی خوب گرم میشود. یکیشان با این اسباب بازی موزیکالها آهنگ میزند ( یعنی هی دکمه اش را فشار میدهد) و آن یکی دست دستی میکند یا وسیله ای را در هوا تکان میدهد. میروند روی مبل و با هم پایین می آیند. میروند زیر میز و برای رسیدن به پایه سمت چپ میز از روی هم ردمیشوند و مسابقه میدهند. پستونک هم را برمیدارند و میگذارند. خلاصه ماجراهای دو نفره با نمکی را درست میکنند که خالی از تماشا نیست.
یکی را که لخت میکنم آن یکی دستش را میکند توی ناف برادرش و هی تعجب میکند.. . و یا هی به پوشک خودش نگاه میکند و بعد به پوشک طرف مقابلش. باز تعجب میکند.
صبح ها که از خواب بیدار میشوند هر کدوم توی تختهایشان می‏ایستند و از دو طرف اتاق شروع به صحبت میکنند. احتمالا گزارش خوابهایی که دیده‏اند را میدهند یا برای تمام روز برنامه ریزی میکنند. من صبح ها از صدای این اصوات بیدار میشوم

4 Comments:

At ۱:۲۰ بعدازظهر, Anonymous ناشناس said...

عزیزم بهترین دورانشون حالاست.خیلی باحاله.ببینم تنهایی چطور از پس کارها برمیایی؟؟براتون آرزوی تندرستی و شادی میکنم
نیکی

 
At ۱:۵۵ بعدازظهر, Anonymous Mayra said...

inghadr khobo ziba doniaye in dota fereshteh doghulu ro tosif kardin ke delam havas dashtan dota fesghelie doghlu kard:-)
omidvaram ke hamishe shado moafagh bashid.

 
At ۳:۲۷ بعدازظهر, Blogger مسافر کوچولو said...

چقدر زیباست که تعجب می کنند در حالی که ما آدم بزرگها دیگه از هیچ چیزی تعجب نمی کنیم .. خوش به حالشون که همیشه و در همه حال نو به نو هستند

 
At ۱۱:۰۵ قبل‌ازظهر, Anonymous سميرا said...

بهترين اصوات دنيا خالص ترين و بي دغدغه ترينش

 

ارسال یک نظر

<< Home