جمعه، اردیبهشت ۳۰، ۱۳۹۰

روز تولدم- 30 اردیبهشت

من بسیار گریسته ام
هنگام که آسمان ابری است
مرا نیت آن است
که از خانه بدون چتر بیرون باشم
من بسیار زیسته ام
اما اکنون مراد من است
که از این پنجره برای باری
جهان را آغشته به شکوفه های گیلاس بی هراس
بی محابا ببینم

احمدرضا احمدی
************

30 اردیبهشت روز تولد من، احمدرضا احمدی شاعر دوست داشتنی و خواننده معروف " شر" است.
و البته خیلیهای دیگر که لیستشان در ویکیپدیا موجود است
من احمدرضا احمدی را از سر فیلم بانوی اردیبهشت و آن صدای پشت تلفن همیشه دوست داشته ام و شر را به خاطر آن آهنگ "دو ِ لِ آمور"
و فکر میکنم این من که 33 سالش دارد تمام میشودو امسال اولین تولدش را به عنوان یک مامان جشن گرفته است ، همانقدر متضاد است که احمدرضا احمدی شاعر ایرانی با شر خواننده چند نژاده آمریکایی در تضاد است.
و من این تضاد را دوست دارم. این چند وجهی بودن که در من است . خودم را. این چیزی است که در تولد امسالم بهش رسیده ام و خوب خوشحالم

6 Comments:

At ۶:۳۲ قبل‌ازظهر, Anonymous نق نقو said...

تولدت مبارک. خوش و شاد باشی تا سالروزهای خوش دیگر تا هنگامیکه مادر بزرگ شوی و فراتر

 
At ۱:۵۳ بعدازظهر, Anonymous سانی said...

تولدت مبارک مامان خانوم مهربون :*

 
At ۱:۵۳ بعدازظهر, Anonymous سانی said...

تولدت مبارک مامان خانوم مهربون :*

 
At ۷:۴۵ قبل‌ازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

تبریک می گم آورا جان ... سال های سال خوش و خوب باشید همگی تون

 
At ۱:۴۰ بعدازظهر, Blogger مسافر کوچولو said...

آورای عزیزم
انسانها وقتی تصمیم می گیرند که قدم بردارند و روح خود را در این تن خاکی برای مدتی به عاریه گذارند ؛ به بهانه گاز زدن سیبی یا آشنا شدن به نگاهی در تنگنای این دنیا قرار می گیرند تا شکفتنهایی را تجربه کنند و زیباییهایی را خلق کنند. خوشحالم که در آنروز بودن با ما را انتخاب کردی و چون همیشه خالق زیباییها بودی. تولدت همیشه مبارک

 
At ۱۰:۵۸ قبل‌ازظهر, Anonymous سميرا said...

خوش به حالت اين رسيدن به حس خوب و ميكم

 

ارسال یک نظر

<< Home