پنجشنبه، فروردین ۲۰، ۱۳۸۸

تغییر

به دعوت دوست خوبم محمد معینی راجع به چند تغییر بزرگ زندگیم در هفت سال اخیر مینویسم

1- ازدواج
2-مهاجرت خانواده ام به آمریکا
2- مهاجرت خودم به دبی
3- وبلاگ نویسی
4- خواندن رشته علوم کل نگر
5-آشنایی با کلاسهای بنیان

خوب اینها همه تغییرات اساسی رادر زندگی عادی من ایجاد کرده اند. شاید بشود از آنها به مسبب تغییر یاد کرد نه خود تغییر. اما اگر بخواهم تغییرات فکری و شخصیتیم را در این چند سال اسم ببرم . نامه هفتاد من کاغذ میشود.

برای آینده دوست دارم باز هم مطالعه کنم و یاد بگیرم. در این دنیا چیزهای زیادی است که دوست دارم بدانم. کمتر دلتنگی کنم و بیشتر از لحظه لذت ببرم.

*********
کار بسیار سختی است اسم بردن سه نفر اما من از
الهه مهر ،
عاقلانه
نق نقو

دعوت میکنم که بنویسند

6 Comments:

At ۶:۲۲ بعدازظهر, Blogger بلاگ دونی said...

سلام آورا جان،
چند و قته که وبلاگ رو به روز نکردم.
متاسفانه لینک اون برنامه یک هفته بیشتر در وبسایت ما نمیمونه.ولی به زودی ویدئوی وبلاگت رو میگذارم توی بلاگ دونی.
ارادتمند رضا صابر

 
At ۷:۳۲ بعدازظهر, Anonymous شهلا said...

درود بر تو

گلم تلاشم رو میکنم

سپاس از محبتت

 
At ۳:۴۸ قبل‌ازظهر, Blogger آمیز نقی خان said...

مرسی وبا کمال میل

 
At ۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر, Blogger MHMD Moeini said...

ممنون ... واقعا با تغییر و تحولات خیلی مهمی سر و کار داشته ای و البته لذت زندگی به همین هاست؛ به روزمره نبودن ها ... همیشه شاد و خرم باشی

 
At ۱۱:۴۸ قبل‌ازظهر, Anonymous لیلا said...

می نویسم دوست عزیزم ...البته کمی سخت است :)

 
At ۴:۴۲ بعدازظهر, Anonymous sanaz said...

سلام آورای عزیز
داداش منم کلاس های بینان رو چند دوره ای رفته . راستش من تغییراتی که توی زندگیش پیش اومد رو به چشم دیدم .من فقط 1 بار دبی اومدم ولی اینبار اگه گذرم خورد خدا رو چه دیدی شاید پولدار شدیم و اومدیم دوباره یهو دیدی سر و کله ام طرفات پیدا شد. لبت خندون و دلت شاد باشه آورا جونم.

 

ارسال یک نظر

<< Home